Na 60 dagen overtijd, toch ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Na 60 dagen overtijd, ben ik gisteren eindelijk ongesteld geworden. Na 2 negatieve urinetesten en 1 negatieve bloedtest had ik toch al geen hoop meer op een zwangerschap.

Ben eigenlijk wel een beetje opgelucht dat ik het ben. Heb gisterenmorgen gewoon echt "YES, eindelijk"  geroepen toen ik op de wc zat. Blijkt in ieder geval dat mijn lichaam het nog doet. Ik moet er niet aan denken dat ik bijv. een half jaar niet ongi wordt ofzo.

Ik wil iedereen bedanken voor reacties en medeleven!!! Ik vind het echt geweldig dat ik via dit forum zo af en toe mijn  'ei' kwijt kan....

Op naar ronde 4!!! Ik ga mee met de klusbus....

liefs, Daphne

hey hey

ik weet hoe je je voelt hoor!! ik had de 1e cyclus 53 dagen moeten wachten! en ik ben 2 weken geleden voor het eerst in 4 maand weer ongi geworden!! dus nu volop weer aan de klus! succes

Nou, kan me voorstellen dat je opgelucht bent! Heb je nooit eerder zo'n lange cyclus gehad?
Heb zelf soms een cyclus van max 36 dagen. En heel onregelmatig...en soms weer een paar maanden een soort van regelmatig.....We moeten het er maar mee doen!

Veel klusplezier in ieder geval!

Lfs  Joet  

oefff
das lang!!

ik heb wel eens een cyclus gehad van 54 dagen en 51 en 48 maar 60 dagen OVERTIJD!
wel fijn dat je nu in iedergeval weer een nieuwe kans hebt.
hoelang waren je vorige cyclussen?
succes ermee

groetjes esther

Hoi Daphne,

Ik het me voorstellen, dat je blij bent dat de rd zijn aangekomen. Nu op naar de volgende ronde he!
groetjes Rannie

Ik ben inderdaad heel blij dat de RD nu gekomen zijn. Ben er nu zelfs  bijna alweer vanaf. Op naar de volgende ronde, met hopelijk meer kans van slagen.

Mijn vorige cyclussen waren: 28, 24 en nu dus 60!!! Ik weet het me niet zo heel goed meer te herinneren, maar volgens mij was dit voordat ik aan de pil ging ook al zo onregelmatig.

Heb me voorgenomen om niet meer te veel op mijn lichaam te letten. Wil proberen alleen te letten op cervixslijm. Had tijdens de pil namelijk ook altijd overduidelijk een periode waarin ik extra slijm verloor. Daarnaast is me opgevallen dat ik ongeveer 14 dagen voor mijn ongi last heb gehad van gevoelige tepels. Ik hoop dat dit voor mij een teken is dat de eisprong eraan zit te komen. Ach we zien wel!

En Ran: hoe gaat het met het klussen. Ben je al wat wijzer van het temperaturen?

groetjes, Daphne

Terug
Bovenaan