Na 6x IUI nu door met IVF/ICSI

Hoi meiden,

Vanmorgen het verlossende antwoord gehad. Na 6 mislukte IUI pogingen mogen we door met IVF/ICSI, afhankelijk van hoe de resultaten dan zullen zijn.
Ik weet dat IVF een stuk zwaarder zal zijn, maar ben toch erg blij dat we door mogen. Ik had geen vertrouwen meer in de IUI en dan wordt het alleen maar moelijker om er mee door te gaan.
Binnen nu en 3 weken krijgen we een uitnodiging voor de intake en als het mee zit, kunnen we nog voor de zomer onze eerste poging achter de rug hebben.
Nu dus even rust. Erg welkom......... Ben ontzettend moe van de afgelopen 2 jaar....
Nu maar hopen dat IVF wel een mooi wondertje oplevert!
Iedereen sterkte en succes en tot snel!

Liefs,

Ginger

hoi meissie, we gaan duimen dat de eerste ivf meteen raak is!!

en neem effe je rust idd je moet dadelijk een zware strijd gaan leveren!!

ik zit nu in mijn eerste  IUI,
 maar bijna alle meiden die ik hier spreek hebben allemaal medisch iets waarom het niet lukt!! of bij de man of bij de vrouw. en dat maakt het natuurlijk ook nog moeilijker, bij ons is  er helemaal niks aan de hand!! en dat is ook frusterend,
bij jullie was er ook iets aan de hand toch?? waarom het allemaal niet lukt!!
hoop echt dat het in de zomer allemaal gaat lukken!! en dat je in 2009 een mooi wonder krijgt!!

hoop je snel te horen , dikke kus van mij,

hoi Ginger,

He meissie toch... helaas niet gelukt met IUI.
Neem nu echt ff lekker je rust en dan dadelijk op voor IVF/ICSI.
Waar moet je naar toe voor het IVF gebeuren? Want in Bernhoven doen ze het niet neem ik aan....
Ga je naar Nijmegen, of naar Eindhoven?

Probeer te genieten van je rust en dat je je goed op kunt laden voor de volgende stap.

Liefs,
mama Peet (oud forum genootje...)

Hoi Ginger,

Wat fijn zeg dat jullie nou eindelijk definitief gehoord hebben dat jullie door mogen voor IVF/ICSI. Ik had natuurlijk vandaag liever ander goed nieuws gehoord van je, maar kan me voorstellen dat jullie hier heel blij mee zijn. Kon vd Pol het er snel mee eens zijn of heb je nog flink moeten praten om toch toestemming te krijgen?
Gaan jullie hiervoor naar Nijmegen? Ik hoop dat het maar snel mag lukken en dat het je niet te zwaar zal vallen!
Maar nu eerst even rust, denk dat je dat wel nodig hebt om je mentaal voor te bereiden op de komende maanden.

Liefs, Cath

Hai Ginger,

wat fijn dat je weer een stapje verder mag. Maar je moet je niet te druk maken over de zwaarte van de behandeling. Gewoon doen wat ze zeggen en dan komt dat wel goed. Het meest vervelendste zijn de wachtweken (en helaas weet je al veel te goed hoe die voelen :-( ).

Heel veel succes en ik hoop dat het mag lukken!

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan