na 7 maanden weer zwanger van tweede

Hoi,
Wie is er ook weer heel snel zwanger geraakt van de tweede. Ik ben september 2003 bevallen van mijn dochterje, ze is nu 7,5 maand oud. Nu heb ik vanochtend ontdekt dat ik wederom zwanger ben. Ik vind het best wel vroeg en ik weet dat veel mensen om mij heen dat ook wel vinden.

Dus als jou dat ook is overkomen zou ik graag jouw gedachten daarover wiilen weten.

Groetjes X
 
Heerlijk toch?
En 7,5 maand vind ik niet zo snel hoor!
Het duurt nog zo'n 8 maanden voordat de baby er is, hartstikke leuk dat er niet zoveel leeftijdsverschil tussen zit!
Ik ben op dit moment nog niet bevallen van de 1e maar weet wel dat ik niet zoveel leeftijdsverschil tussen de 2e wil hebben!
Het is alleen jammer dat "buitenstaanders" soms zo bot reageren.
Koningin Beatrix was al weer zwanger 4 maanden na de gaboorte van Willem Alexander!

succes en ga lekker genieten!
 
Hoi An,

Leuke reactie van je. Dat doet me goed. Mijn man zegt ook dat hij het leuk vindt dat er weinig leeftijdsverschil is.

Ach wat kan mij de buitenwacht nou schelen, hè!
groetjes X
 
Gefeliciteerd! Het zal een drukke tijd voor je worden, maar het lijkt me zo leuk om twee ukkies kort achter elkaar te krijgen. Zelf ben ik zwanger van mijn eerste, maar mijn vriendin was na 6 maanden weer zwanger van de 2e en die kinderen zijn echt vriendjes!
 
Hoi,

Ik ben 29 maart vorig jaar bevallen van mijn eerste en ben nu al weer 6 maanden zwanger van de tweede. Ook niet echt gepland, maar ben er hardstikke blij mee. En eigenlijk krijg ik niets anders dan positieve reacties, vooral van mensen die uit ervaring spreken, die vonden het allemaal heerlijk. Zit alleen met wat prektische dingen. Bijvoorbeeld wat voor een wandelwagen, waarschijnlijk moet er ook tijdelijk een dubbele gebruikt gaan worden... En zal ik een ledikantje erbij gaan kopen of alvast een peuterbed voor de eerste? Maar dat zijn toch niet echt problemen??? Denk er gewoon aan hoeveel ze straks aan elkaar zullen hebben!
 
Hoi, het kan nog gekker. Mijn man is geboren in januari 69 en zijn zus 10 maanden later, in november van hetzelfde jaar. Mijn schoonmoeder was er destijds niet echt blij mee en eigenlijk is dat ook niet gezond. Geadviseerd wordt om minimaal 3 maanden na de bevalling af te wachten omdat je lichaam tijd nodig heeft om te herstellen. Bivoorbeeld ook om calcium aan te maken. Maar 8 maanden verschil lijkt mij geen probleem en ik zou me maar niets aantrekken van botte opmerkingen.
Groetjes, Melanie
 
Ik hoor nu het mezelf ook betreft heel veel om me heen dat mensen snel op elkaar kinderen krijgen.

Het wordt nu ook steeds leuker nu ik er een beetje aan gewend raak. Ik herken weer kwaaltjes van nog niet zo lang geleden. Heel spannend weer.

Ja, praktisch gezien is het iets minder. Maar ik heb al met mijn man overlegd, misschien kan mijn eerste wanneer de baby is geboren naar een speelzaaltje voor 1 of 2 ochtenden. Dan kun je even je boodschapjes doen enzo. Ach en een ledikantje is ook niet het duurste, ligt er natuurlijk aan wat je mooi vind.

Ik ga me er steeds meer op verheugen. Ik ben nu dan 5 weken zwanger. Ik ga er lekker van genieten.

groetjes X
 
Gefeliciteerd hoor, leuk juist joh. Bij mij zit tussen de oudste en jngste ook maar 14 maanden. Na 5 maanden was ik weer zwanger. En het is wel even pittig maar echt ook heel veel voordelen hoor. Zo kunnen ze heel leuk met elkaar spelen. Dat praktische valt ook echt wel mee. Ik had toen ook nog geen rijbewijs maar kwam overal met ze. Verder moest de oudste vroeg lopen enz. Ik heb nl. nooit een tweelingbuggy aangeschaft ofzo. Ben nu zwanger van de 3e en de jongste word in sept. 2. Ik merk dat m'n lichaam er iets beter tegen kan als toen ik weer na 5 mnd zwanger was. En je man is enthousiast lees ik nou dan gaat het echt wel lukken allemaal. Succes.
 
Terug
Bovenaan