A
Anoniem
Guest
Hoi, ik ben Ellepel 27 jaar en eind december gestopt met de pil na zo'n 10 jaar. Ik zit in ronde 7 en ineens word ik onregelmatig. Wie heeft dat nog meer meegemaakt??
Voordat ik aan de pil begon was ik super regelmatig (28 dagen), dus verwachtte dat gewoon weer op te pakken. Hierbij mn verloop:
ronde 1: 26 dagen
ronde 2: 33 dagen
ronde 3: 28 dagen
ronde 4: 28 dagen
ronde 5: 29 dagen
ronde 6: 27 of 29 dagen (duivels kwamen pas na 2 dagen echt door)
ronde 7: 25 dagen (of 23, ligt er aan welke dag je van ronde 6 pakt)
In ronde 345 heb ik getemperatuurd en een eisprong is duidelijk te zien. Door temperaturen ben je er ontzettend mee bezig, dus ben er mee gestopt. Nog geen ovutesten gebruikt, maar heb ze nu wel direct besteld.
Ik snap er echt niks van, zou ik nog aan het ontpillen kunnen zijn??? Wie heeft dit ook meegemaakt?
-x- Ellepel
Voordat ik aan de pil begon was ik super regelmatig (28 dagen), dus verwachtte dat gewoon weer op te pakken. Hierbij mn verloop:
ronde 1: 26 dagen
ronde 2: 33 dagen
ronde 3: 28 dagen
ronde 4: 28 dagen
ronde 5: 29 dagen
ronde 6: 27 of 29 dagen (duivels kwamen pas na 2 dagen echt door)
ronde 7: 25 dagen (of 23, ligt er aan welke dag je van ronde 6 pakt)
In ronde 345 heb ik getemperatuurd en een eisprong is duidelijk te zien. Door temperaturen ben je er ontzettend mee bezig, dus ben er mee gestopt. Nog geen ovutesten gebruikt, maar heb ze nu wel direct besteld.
Ik snap er echt niks van, zou ik nog aan het ontpillen kunnen zijn??? Wie heeft dit ook meegemaakt?
-x- Ellepel