na 7 uur geen bv of fles meer willen

Indy is nu 9,5 week en bijzonder eigenwijs zullen we maar zeggen
Ze drinkt overdag goed maar als we haar na de voeding van 19 uur op bed leggen krijgen we haar om 23 uur niet meer wakker voor een voeding. Nou ja ze word wel (behoorlijk pissig) wakker als we haar luier verschonen maar de borst of fles drinken vertikt ze! Om vervolgens om 3 uur 's nachts  te gillen dat ze wel wat lust. Nou vind ik 19 uur best een mooie bedtijd maar dan meer voor kinderen en niet voor mezelf haha. We hebben al van allerlei gekke geintjes uitgehaald om haar goed wakker te krijgen en in the mood voor wat te eten maar nope mevrouw blieft het niet. Dus iemand nog een ander idee?

groetjes Chislaine mv Luna 12-6-05 en Indy 16-12-06

hoi chislaine
wat doet indy als je de fles van 7 uur vervroegd?bv naar 17 uur.dat ze dan hopelijk wel om 23 uur wakker word van de honger.en daarna lekker doorsnurkt tot de vongende ochtend?ze zit blijkbaar in een erg lekkere diepe slaap om 23 uur.beetje sneu voor jullie,maar voor haar heerlijk natuurlijk.
ik hoop dat t snel over is.
groetjes kari

En als je haar iets eerder wakker maakt? Bijvoorbeeld om half elf of tien uur? Heeft ze voor elf uur een periode dat ze iets minder vast slaapt misschien? Hoor je haar dan of beweegt ze meer in haar slaap. Dat is dan waarschijnlijk een betere tijd om haar wakker te maken dan midden in haar vaste slaap.

Judith

hoi

helaas beide suggesties hadden we ook al geprobeerd. Als ik haar om 17 uur voed dan komt ze keurig rond half 9 weer en drinkt dan redelijk maar is dan wel om 2 uur 's nachts in the mood voor melk. Gisteren weer geprobeert om haar om 22 uur te wekken maar ook daar was Indy het niet mee eens. 30 ml gedronken een paar boze blikken richting paps en mams en Indy lag weer te snurken  (het blijft ook zo'n moppie he!)

we zien het wel, voor haar 18e zal het wel beter gaan haha.

Ha Chislaine,

Ik weet niet precies hoe jij voed (wanneer borst/fles), maar misschien kan je ze om 19.00 uur een half flesje i.p.v. een volledige voeding geven? Dan heb je toch gewoon die tijd als voedingstijd, alleen zal ze misschien zelf wakker worden van de honger?

Ik weet het niet hoor, maar het is misschien het proberen waard...

Succes!
Esther.

Terug
Bovenaan