Na 8 rondes nog niets...

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Na 8 rondes ben ik nog steeds niet zwanger. We hebben nog niemand verteld over onze plannen. In het begin hadden  we zoiets van als het komt, komt het, zo niet dan wachten we nog even. Maar nu begint het me toch wel lang te duren. Ik zie alleen maar mensen met dikke buiken en hoor overal leuke zwangerschapsverhalen. We zouden het zelf ook zo graag willen. Wie heeft er dezelfde ervaringen en misschien tips of zo....

Groetjes, mij

hey hey

daar zijn wij hier voor!! zelf ben ik vanaf maart bezig en sindsdien nog maar 1 keer ongesteld geweest!! en als je zelf iets graag wilt ben je er altijd super veel mee bezig!! en als het dan wat langer duurt helemaal!!! heel veel succes kus coortje

Hoi Jorien,

dat is nu het fijne van dit forum...we willen allemaal hetzelfde!
En ik merk de laatste tijd dat ik op dit forum wat actiever ben dat heel veel meiden met precies dezelfde zaken worstelen als dat mijn man en ik doen.
Ik merk dat ik zelf vooral veel steun en herkenning hier heb. En inderdaad lijkt het nu om me heen zo dat er veel meer mensen zwanger zijn, maar dat zal wel aan mij liggen omdat ik ook zo graag wil.

Ik hoop dat jij hier ook steun en herkenning zult vinden!

Hoi,
Misschien heb je hier iets aan...gebruik je ovulatietesten? deze geven precies aan wanneer je vruchtbaar bent. Je kunt ze in de winkel kopen van bijvoorbeeld Clear Blue maar deze zijn vrij prijzig. Ik kocht ze op www.sensitest.nl niet duur en binnen 1 dag in huis.
Ook gebruikte ik Tarwekiemoliecapsules, de laatste ronde  (kruidvat) en die ronde (ronde 7) was het direct raak. Ik weet niet of het geholpen heeft....maar wie weet.
Succes.
Groetjes Rene 32 + 3

Ik zit in het zelfde schuitje als jou, ook ronde 8 en ook nog steeds niets, snif snif.
Maar wij gaan nog steeds vol goede moed verder al ga ik mijn geduld ook wel een beetje verliezen hoor. Ook ik zie overal kinderwagens, dikke buiken en dan hoor je ook nog veel mensen die snel zwanger zijn geraakt, EN DAN MOET IK ZO LANG WACHTEN!!
bleh, bleh bleh. maar ja van mijn moeder hoorde ik dat ze er ook een jaar over heeft gedaan voordat ze zwanger was van mij, dus misschien heb ik dat dan ook wel en hoeven we nog maar een paar maandjes te wachten. maar ik hoop toch wel dat het bij ons iets eerder is.

succes met verder klussen en "geduldig" wachten

Ha Jorien, ik begrijp je wel hoor! ik zit nu al in ronde 19...zucht..en wij willen het òòk zo graag, de halve wereld is zwanger! ik heb 3 schoonzusjes, die alledrie 9 weken zwanger zijn! en als je dat dan ziet, en hoelang wij ook bezig zijn...dan denk je wel is hè! degene die het niet willen, zijn zo zwanger, en laten abortus doen als het niet uitkomt, en andere die ze graag willen komt het   niet. maar we moeten de moed niet laten zakken hè!!!! dat kunnen we altijd nog doen! ik slik nu 2 maanden formina van het merk vinco..mijn andere schoonzus was al 2 jaar bezig, toen ze dit gebruikte was ze met 3 maanden zwanger!!!! dus wie weet????? kop op hè!!!! hier..  een dikke knuffel!!!! Liefs Em

Terug
Bovenaan