na 9dagen nog niet ongesteld, zwanger met negatieve test?

A

Anoniem

Guest
ik had 12december al ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet en gister was mijn test ook nog negatief.. kan ik dan wel zwanger zijn? ik heb wel tekenen van zwangerschap, maar begin wel te twijfelen nu.. moet ik nog wachten met nieuwe test doen tot mijn volgende menstruatie hoort te beginnen (9januari) of ben ik gewoon niet zwanger? en gewoon opnieuw beginnen?

liefs,

cis

cis, welke ronde ben je, hoelang ben je met de pil gestopt?
Als je nog niet zo lang ”bezig” bent kan het dat je nog niet weet hoelang je cyclus eigenlijk is.
Weet je wanneer je eisprong was?
Welke zwangerverschijnselen heb je?

Misschien kunnen we helpen,

Liefs

ik ben 14-18november voor het laatst ongesteld geweest. 19november ben ik niet meer met een nieuwe strip begonnen.

ik weet niet hoe lang mijn cyclus is, normaal 28 dagen toen ik de pil gebruikte en mijn eisprong nee dat weet ik ook niet..

dit zijn mijn zwangerschapsverschijnselen: gevoelige buik, hele mini steekjes:soort speldenprikjes.kan niet goed op mijn buik liggen en mijn zijkanten zijn ook gevoelig.op mijn linkerzij liggen gaat moeilijk. ben snel geirriteerd, heel moe, doorzichtige afscheiding en vaak plassen.

liefs,

cis

Het is natuurlijk mogelijk dat je zwanger bent maar als de test nu nog steeds negatief is zou ik er stiekum toch rekening mee houden dat het niet zo is.
Wanneer je net gestopt bent met de pil moet je lijf daar als het ware nog aan wennen. Het kan een tijdje duren voordat je voor de eerste keer (zonder pil dus uit jezelf) ongesteld wordt. Ligt geloof ik wel een beetje aan welke pil je gebruikte.

Sterkte met wachten,

Liefs

Hoi,
Als je stopt met de pil hoeft dat niet te betekenen dat je een cyclus van 28 dagen "krijgt"
Ik denk dat jou lichaam nog met wennen, ontpillen.
Even een paar maanden afwachten dan krijg je een duidelijker beeld van je cyclus.
Liefs Rene

ik hoef er dus niet op te rekenen dat ik zwanger ben?! 9januari zou ik eigenlijk weer ongesteld moeten worden, maar het kan dus ook zijn dat ik maanden lang niet ongesteld wordt.. hoe weet je dan wanneer je zwanger kunt zijn? en hoe weet je wanneer je eisprong is?

liefs

nou cis, ik adviseer je toch om een beetje te gaan lezen, her en der in Ineternet is voldoende info te vinden. Ook op deze site en bijvoorbeeld babybrabbel.nl

Succes

Of kijk es op predictor.nl vond ik ook een hele goeie.
Zou mooi zijn als we allemaal wisten wanneer we een eisprong kregen en of we zwanger waren. "Helaas" zouden de makers van die testen dan allemaal failliet gaan.

Je moet toch nog ff geduld hebben ben ik bang....
Moeilijk he, wachten?

Terug
Bovenaan