<p>Hi lieve Mama’s </p><p>ik hoop eigenlijk hier een beetje advies/hulp te krijgen en misschien ook gewoon om even me ei kwijt te kunnen. <br />Vorige week ben ik er achter gekomen zwanger te zijn. Mijn 3e zwangerschap 2e kindje. Nou heb ik een heel lief meisje van 9 maanden die mijn leven heel mooi maakt. Mijn partner is er echt niet blij mee. Sterker nog we zijn een week veder en we hebben alleen maar ruzie en hij laat elke x blijken dat hij het niet wil. Voor mij is de keuze snel gemaakt , ik ben mijn eerste zwangerschap verloren bij 20 weken en dat was heel heftig. Hierdoor ben ik in de ziektewet beland en daar zit ik nog steeds in. Inmiddels een mooie dochter en dus nu weer zwanger.! Mijn partner helpt niet met de kleine en dat zal niet veel veranderen als er een 2de komt. Hij werkt mega veel dag en nacht. Alles komt op mij neer maar hoe moet ik dit doen. Soms denk ik andere mensen kunnen het ook dus mij lukt het ook wel. Maar ik kan niet terug vallen op Oma’s of oppas , die hebben we niet. <br />ik hoop dat er hier iemand is die zich misschien wel herkent. <br />Als jullie wat tips hebben graag ! <br /><br /></p><p>x wanhopige mama</p>