Na Acupunctuur zwanger ervaringen

Hoi!

Ik heb inmiddels 5 miskramen gehad, de gynaecoloog wil wachten tot april en me dan verder helpen. Maar is hier iemand die ervaring heeft met alternatieve geneeswijzen? Acupunctuur? En daarna volledige zwangerschap heeft gehad?
 
Ook benieuwd, half jaar geleden 1 sessie gedaan maar ivm kalk in baarmoeder en opstarten IUI en veel gedoe daarmee qua hormonen ga ik aanstaande maandag weer beginnen nu ik goede dosering hormonen heb gevonden
 
Word jij even goed gewoon ongesteld? Het lijkt er bij mij op dat mijn lichaam het vanzelf steeds afstoot. Ik hou het niet tot 10 weken. Daarna of eerder zelfs onstaat er een miskraam.
 
De enige ervaring die ik heb met acupunctuur was paar jaar terug om weeën op te wekken en dat is toen niet gelukt. Ik had namelijk gebroken vliezen zonder weeën en na 24u wordt je dan medisch. Wilde heeeeel graag thuis bevallen dus kon na sluitingstijd nog terecht bij een acupuncturist.
Of iets wel of niet zou helpen durf ik niet te zeggen maar begrijp je wens om van alles te proberen wel heel goed. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Vind het erg verdrietig om te lezen over je miskramen. Kan me niet indenken hoe zwaar dit steeds mentaal moet zijn. En dat het ook gissen is naar de oorzaak. Is progesteron weleens gemeten? Ik ben geen arts, maar als je steeds best wel ver komt (rond de 10 weken) is dit de richting waarin ik denk. Rond deze tijd moet de placenta die aanmaak gaan overnemen en misschien gaat er daar iets mis?

Het is eigenlijk bijzonder om te constateren dat de medische wetenschap op dit gebied nog zo weinig weet.

Sterkte en ik hoop dat het geluk snel een keer aan je zijde is!
 
Terug
Bovenaan