na al t gedonder vorige x nu twijfels om t op lager pitje te zetten

A

Anoniem

Guest
vorige week natuurlijk voor echo geweest en was ik toch niet zwanger na posi,nega,nega,posi test wel zagen ze aan slijm in baarmoeder dat er iets aan t rommelen was... wil nu proberen om 2 of 3wkn te wachten met testen.. weet ook niet wanneer ik moet gaan rekenen met ongesteld geweest (echt bloed 24-08-2010 voor laatst) 1 dag licht bloedverlies gehad op 29sept. dit was zomaar net btje met afvegen niet eens zo erg om maandverband of inlegkruisje in te doen. nu baal ik er zo van we hebben deze maand ook wel elke 2/3dagen seks gehad in de hoop dat raak is... maar nu heb ik echt zo iets van als t nu niet raak is zit ik er aan te denken alles op lager pitje te zetten... niet verplicht elke 2/3 dagen seksen. niet er mee bezig zijn in hoofd!!! en miss eerst us gaan afvallen omdat ik intussen zo onzeker ben geworden en meer ben gaan snoepen om me maar niet kl*te te hoeven voelen! Als ik dit ga doen wil ik dit doen in combinatie met afslankpillen... (mijn gewicht is er namelijk 10jaar geleden aangekomen door medicijngebruik toendertijd) ik kan dagelijks sporten, niet snoepen echt lijnen en verlies dan nog geen grammetje vandaar... pffff weet t ff allemaal niet meer.. zo onzeker zoals ik me nu voel. voel me hierdoor echt niet lekker in vel zitten heel erg moe steeds.. puur door "de druk" van t zwanger worden.. hebben meer mensen hier last van?

Ik heb het nu niet zo erg als jij het ervaart, maar ik zit ben wel dagelijks bezig met wanneer we eindelijk zwanger worden. Wij zitten nu na ruim een jaar in ronde 16, maar nog steeds niets.
Eind oktober naar de huisarts...
Voor onszelf hebben we besloten niet steeds meer de ovulatietest te doen. Wat jij zegt, het wordt dan echt zo'n verplicht nummertje en daarvoor verplicht een dag of 2 geen sex.

We hopen dat als de spontaniteit wat meer terugkomt en we er wat minder mee bezig zijn, we toch meer kans hebben om zwanger te worden.

Ik word er wel net als jij erg onzeker van. Nu heb ik bijv. sinds mijn eisprong vorige week steeds een zeurderig gevoel in mijn buik dat ik nog nooit eerder heb gevoelt. Zou dat zwanger zijn?? Of voel ik het alleen omdat ik het wil voelen??
Een aantal maanden terug dachten we zwanger te zijn, maar was gewoon mijn ongi wat later, terwijl het normaal precies op tijd is.

Wij zijn de laatste tijd ook heel bewust samen lekker dagjes uit aan het gaan om onze gedachten even te verzetten. Dierentuin, wandelen op de Veluwe, even naar het strand, dat soort dingen.

Mariette, iig heel veel sterkte en hoe moeilijk het ook is (ik weet er alles van) probeer je gedachten te verzetten en er niet zoveel mee bezig te zijn.

Hoi Marriette,

wat vervelend dat het zo lang duurt, helaas hebben wij het zelf niet in de hand en ben je afhankelijk wat je lichaam doet! Ik heb het zelf niet zo gehad, maar mijn zus had het destijds wel. Zij wilde ook graag zwanger worden maar wilde maar niet lukken en was er vreselijk veel mee bezig, ze gingen toen net verhuizen en hadden alles op een laag pitje gezet en ze hadden zo iets van "het komt wel"en vlak daarna was ze zwanger.Ze was wat tot rust gekomen door het "zwanger worden"even naast zich neer te leggen en ze was zwanger. Op een of andere manier reageerd je lichaam daar ook op. je kunt natuurlijk erg gespannen zijn "als ik maar zwanger raak" of je ben juist bang door dat je niet zwanger word, dat je je daar ook nog druk over gaat maken.....hopenlijk,als je het even een beetje rust geeft dat je dan snel zwanger mag zijn!!

liefs

Karin

Kan heel goed dat als je het op een lager pitje zet dat je wat meer ontspant en het mss dan wel gebeurd! Ook hier ging het niet 1 2 3 en je probeert er zo min mogelijk mee bezig te zijn! Al was dat bij ons best lastig aangezien ik vaak naar ziekenhuis moest enz! Wat ons geholpen heeft is het een beetje relaxt zien!! Niet zo gespannen ermee omgaan, lekker tijd voor jezelf en jullie 2en! Het blijft lastig!!

Hier precies hetzelfde ik ben door het zwanger worden en de spanning ook heel veel gaan eten.. ben gewoon 10 kilo aangekomen binnen 2 maand.... ben nu ook met sonja bakker begonnen... ik denk dan krijg ik in ieder geval wel gezonde voeding binnen..ik heb het niet zo pillen en zo vaak val je dan te snel af en heb je het er zo weer bij op....

maar misschien dat het stellen van een ander doel het afvallen je juist wel helpt bij het zwanger worden... ik kan nu ook wel merken dat ik er al veel minder mee bezig ben.... en dat vind ik eigenlijk wel prettig... ben ik zwanger dan is dat mooi.. ben ik niet zwanger heb ik wat meer tijd om op gewicht te komen (wat ook beter is voor een zwangerschap)

Terug
Bovenaan