A
Anoniem
Guest
vorige week natuurlijk voor echo geweest en was ik toch niet zwanger na posi,nega,nega,posi test wel zagen ze aan slijm in baarmoeder dat er iets aan t rommelen was... wil nu proberen om 2 of 3wkn te wachten met testen.. weet ook niet wanneer ik moet gaan rekenen met ongesteld geweest (echt bloed 24-08-2010 voor laatst) 1 dag licht bloedverlies gehad op 29sept. dit was zomaar net btje met afvegen niet eens zo erg om maandverband of inlegkruisje in te doen. nu baal ik er zo van we hebben deze maand ook wel elke 2/3dagen seks gehad in de hoop dat raak is... maar nu heb ik echt zo iets van als t nu niet raak is zit ik er aan te denken alles op lager pitje te zetten... niet verplicht elke 2/3 dagen seksen. niet er mee bezig zijn in hoofd!!! en miss eerst us gaan afvallen omdat ik intussen zo onzeker ben geworden en meer ben gaan snoepen om me maar niet kl*te te hoeven voelen! Als ik dit ga doen wil ik dit doen in combinatie met afslankpillen... (mijn gewicht is er namelijk 10jaar geleden aangekomen door medicijngebruik toendertijd) ik kan dagelijks sporten, niet snoepen echt lijnen en verlies dan nog geen grammetje vandaar... pffff weet t ff allemaal niet meer.. zo onzeker zoals ik me nu voel. voel me hierdoor echt niet lekker in vel zitten heel erg moe steeds.. puur door "de druk" van t zwanger worden.. hebben meer mensen hier last van?