Na alle MOOIE foto's... Nu de LELIJKSTE.....

A

Anoniem

Guest
Kom maar op met het meest mislukte fotootje, meest lelijke gezichtsuitdrukking, kortom... de foto waar je niet trots op bent...

Leek me wel eens leuk na al die snoezige, lieve, stoere, schattige en mooie foto's...

Ik bijt de spits af met "pukkel-face" Tygo... Borstvoedings-bultjes....

Oké... Nu jullie...
Groetjes happyM.

Op deze foto vind ik Fabio dus helemaal niet leuk staan........Het is net of ie zijn hoofdje schuin houdt omdat ie anders niet op de foto past haha

Leuk topic! Ik heb hem laatst al eens geplaatst maar hij blijft lelijk...
Sommige foto's zeggen meer als 1000 woorden...

-X- Marieke

Nou dan heb ik er ook nog wel een paar....

En zo heb ik nog best wel meer,maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze te wissen..

Groetjes Kitty en Tess.

Hee kitty, die laatste foto vind ik echt mooi hoor!!! Ik ben geen expert, ben benieuwd wat onze experts (Esmé en Poppetje71) hiervan zeggen??

Groetjes van Cissy

PS alleen op die eerste foto kijkt ze een beetje "appelig", maar de rest vind ik schattig hoor!

Hoi hoi,

Dank je,dank je...Op de laatste foto is het net of ze kwaad is vind ik zelf en de 2de en 3de is ze een beetje een papzakje hahaha...Is maar net hoe je er naar kijkt denk ik.

Groetjes Kitty en Tess.

Mag het er ook eentje van mezelf zijn? De lelijke foto's van Kian delete ik meestal meteen weer. Maar ja, deze had ik niet zelf gemaakt. We waren op een familie-dag en ik wordt daar met mijn broers en zussen altijd een beetje melig van (beetje aparte familie namelijk).

Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan