Na anderhalf jaar eindelijk zwanger.

<p>Hallo allemaal, </p><p>De titel zegt het al... eindelijk na zwanger na anderhalf jaar. We konden het echt niet geloven. We hadden de maand ervoor de dokter om een verwijzing gevraagd om de boel te laten onderzoeken. Vooral ik wilde weten waarom het niet lukte. <br />We hebben al een kleine meid van drie jaar en wilde dolgraag een tweede erbij. <br />Nu ik zwanger ben is het zo onwerkelijk en ben ik zo bang dat het mis gaat. Misschien komt dat omdat we voor ons gevoel( ik weet dat het bij sommige veel langer duurt) zo lang over gedaan hebben. <br /><br /></p><p>Zijn er meer die dit gevoel hebben? <br /><br /></p><p>Veel liefs <br />Suus </p>

Hey Suus,
Ik ken het gevoel hoor. Heb het ook. Wij hebben er ook 16 maanden over gedaan. (Eerste kindje)
We hadden al een paar onderzoeken gedaan waaruit kwam dat er niks aan de hand was met ons en ineens was het raak.
Ben nu 10 weken en nog steeds bang dat het steeds mis is. Ook omdat ik geen kwaaltjes heb behalve een beetje moe.
Volgende week heb ik de termijn echo hoop dat ik dan weer wat gerustgesteld ben.

Groetjes mandy

Hey Mandy 
Gefeliciteerd met je zwangerschap. 
Er werd tegen mij weleens gezegd je moet er niet zo mee bezig zijn. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En dan neem je de stap om het te laten onderzoeken dan is het raak. Beetje hetzelfde als bij jullie. Ik heb toch het idee dat het er toch wel een beetje mee te maken heb. 
Bij mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van, nergens bang voor ook. 
Vertelde we ook met 6 weken al tegen onze ouders dat we zwanger waren. Nu willen we wachten tm 12 weken. 
En jullie ?

Terug
Bovenaan