na bbz weer zwanger en heel erg bang

A

Anoniem

Guest
ik zit nu op dag 19 van me cyclus ik ben op 17 aug, ongesteld geworden en heb vanmorgen een test gedaan en ik ben zwanger, maar o wat ben ik bang, sinds vanmiddag heb ik van die bruine draadjes slijm en ik ben zo bang dat er bloed komt want dan is het weer fout, ik ben in mei geopereerd aan een bbz en toen had ik ook in ene veel bloed en daarna die bruine draadjes en nu alleen die bruine draadjes, Sorry voor de details maar ik moet het effe kwijt, ik ben op van de zenuwen en heb de afdeling verloskune al gebeld en die zei dat ik moet bellen als het gaat bloeden, maar ik hoop zo dat het oud bloed is ofzo, wie herkent dit??

xx x linda

Lieve Linda,

Allereerst wat vervelend van je bbz... Hoop dat je gauw goed nieuws mag ontvangen en dat je snel in verwachting mag zijn en alles goed loopt...

Hoelang is anders je cyclus altijd? Want in principe als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen dan zou je nu niet een positieve zwangerschapstest in je handen nog kunnen hebben. Wat eventueel wel zou kunnen is dat je een innestelingsbloeding hebt...
Ben heel benieuwd laat maar even weten hoe het verder met je gaat...

In elk geval heel veel succes en ik zal voor je duimen

Groetjes Monica

hoi monica

ik heb clomid en van mijn cyclus klopt helemaal niks, je hoort ongeveer een cyclus van 33 dagen te hebben met clomid en ik had vorige maand ook een cyclus van 24 dagen en die maand en in mei met me bbz had ik op dag 23 een positieve test, het is heel vreemd maar er stond een duidelijk streep maar morgenochtend ga ik nog een keertje testen

xx linda

hoi
ik ben ook pas zwanger, de eerste keer na de bbz. de kans op herhaling scheelt heel erg, als je eierstok is weggehaald is de kans veel kleiner dat het bij de andere kant ook gebeurt. als de eierstok er nog zit, dan is de kans groter. is de eierstok b de vorige bbz weggehaald?
groetjes en heel veel sterkte, ik begrijp je angst volledig, ik ben ook erg bang bij elk pijntje dat ik voel. ik kijk bij elk toiletbezoek meteen of   geen bloed te zien is.
die angst zal blijven tot we gezien hebben dat er iets groeit op de juiste plek.
sterkte!

hoi daniella

bedankt voor je reactie, dus jj hebt ook een bbz gehad

mijn eierstok hebben ze laten zitten, maar mijn eileider is verwijderd en die andere eileider was gewoon goed,
Ik heb nu af en toe heel licht bruin verlies en nog geen bloed dus ik hou het maar op oud bloed zoals ze dat noemen en ik voel natuurlijk elk steekje enz, maar goed afwachten maar weer

xxx linda

hoi
ik zit in het zelfde bootje.
van de week ook positief getest en in april een bbz gehad.
gelukkig mag ik dinsdag al voor een echo naar de vk om te kijken of het vruchtje goed zit.
misschien kun je bellen of jij ook niet een vervroegde echo kan krijgen zodat je wat meer rust krijgt.
hou je ons op de hoohte want ik ben erg benieud hoe het af gaat lopen??
sterkte ik duim voor je
milenne

hoi milenne: gefeliciteerd met je zwangerschap meid, ik mag pas 11 sept heen omdat het eerder geen zin heeft zeggen ze, maar ik ben nu al weer wat rustiger ik heb het gevoel dat het wel goed is, dat bruine slijm heb ik ook niet meer gehad dus ik wacht het wel af, wel heb ik veel last van me darmen haha

xxx linda

hoi meiden
slecht nieuws, ben vrijdag geopereerd, weer een bbz. maar er is ook wat goed nieuws, het was eigenlijk een tweeling, en het andere vruchtje zat en zit vooralsnog wel goed. hopelijk heeft die de narcose overleefd, maar dat weten we bij de echo van volgende week. gisteren thuis gekomen, nu rustig aan.
hopelijk gaat het bij jullie wel goed.
gr daniella

Terug
Bovenaan