Na bevalling geen anticonceptie: kindje welkom!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi!!

Ik ben Esther, 21 jaar en mama van Dariënne (08-06-2004) en Yashyra (17-09-2006) en na de bevalling van de jongste hebben wij besloten om niet aan anticonceptie te beginnen, omdat wij nog 1 keer een kindje willen krijgen..... Na drie positieve testen op 3, 5 en 6  november, bleek dat het ging om oud hCG van mijn vorige zwangerschap, want nu zijn de testen eindelijk negatief en de bloedtest idem! De volgende positieve test die ik in handen zal houden, zal dan ook echt van een zwangerschap zijn!!

Zijn er meer dames die 'in een keer doorgaan' voor een tweede/derde/volgende kindje??

Liefs Esther en de prinsesjes

hoi,

Ik kan geen reactie geven op je vraag, maar je geeft aan dat je 21 jaar ben. Ik ben zelf ook 21 heb een eigen huis ben getrouwd studie is bijna afgerond en me man werkt. Mijn man wil graag een kindje maar ik ben soms een beetje bang voor de reacties van de omgeving (zal uiteindelijk niet veel uit maken) dus ik wilde graag weten wat jou ervaring hier mee is.
vriendelijke groeten an

hoi an85, je leeftijd heeft niks mee te maken met wat wel en niet kan, je moet er zelf achter staan en het zelf willen, de ene vrouw is er pas klaar voor op de 35e, dan krijgt ze waarschijnlijk ook vreemde reacties op, maar reacties in postivie en negatieve zin zal je hoe dan ook, altijd wel te horen krijgen.
Ik ben namelijk 18 en probeer ook zwanger te worden...

An, ik persoonlijk vind het echt onzin dat er naar leeftijd wordt gekeken!! Ik heb de meest erge rotopmerkingen gehad en heb echt akelige ervaringen met 'de maatschappij en haar normen', maar ik heb wel zoiets van laat ze lekker!! Ik ben ik en ik ben mama van twee geweldige kids! Ik ben niet minder moeder omwille van een jonger bouwjaar..... Als je behoefte hebt aan contact met andere jonge mama's, kom eens kijken op mijn forumpje: http://www.bewustjongmama.tk/ daar zitten meer jonge meiden met kinderen en kinderwens!!

Liefs Esther

Hoi meiden,

Ik ben Larissa en ook 21 jaartjes jong.
1Juni ben ik bevallen van onze zoon Luca.
Ik heb wel 1 maand de pil geslikt, maar ben nu dan toch weer gestopt in de hoop opnieuw zwanger te worden. Wij willen het liefst ook dat er niet teveel leeftijdsverschil tussen zit.
Zodra ik tijd heb ga ik zeker eens op dat forum kijken.
Lijkt me nl erg leuk om met andere jonge mama's contact te krijgen.

groetjes Larissa

Hey Larissa! Gezellig! Lijkt me leuk om in contact te komen met je, waar kom je vandaan..?

Hai,

Ik kom uit Zeeland en jij??
Als je wil kan je me ook toevoegen op larisjuhxxx@hotmail.com.
Kunnen we misschien msnen??
Wanneer is jou NOD?
Werk jij nog of ben je fulltime mama??

groetjes Larissa

Hey!!

Ik ga jezo toevoegen op msn!!

Ik kom uit Gelderland, maar ga waarschijnlijk zeer binnenkort verhuizen..
Ben thuismama, heb alleen mijn HAVO gehaald tot nu toe.. Mijn tijd komt wel weer! :p
Mijn NOD is op.... Pff weet jij het dan weet ik het whahaha!! Ik ben nog niet ongi geweest sinds mijn bevalling dus ik heb geen ELM, ik voel mijn eisprong niet dus ik weet geen NOD en ik heb altijd onregelmatige cycli gehad! Whaha we hobbyen dus 'op de gok' ofwel OF dagelijks OF om de dag..! Oh wat erg nou!! :p
En jij???

Terug
Bovenaan