na bevalling geen menstruatie

Ik zit met een probleem ben 24 november bevallen, dus ruim 6,5 maand geleden en
ben nog steeds niet ongesteld geweest. Heb 3 maanden bv gegeven.
Van de huisarts heb ik de pil gekregen want dan zou ik wel ongesteld worden, maar ik zit nu in de stopweek en....... niks. Zwanger ben ik niet dat dat heb ik getest en we hebben altijd condoom gebruikt.
Heeft iemand een tip voor mij wat ik hier nou mee moet.
Heel erg bedankt alvast

Dat is erg vervelend inderdaad! Ik was vrij snel na de bevalling weer ongesteld dus kan je verder ook niet echt helpen.
Ik zou denk ik gewoon even de huisarts bellen en je verhaal vertellen, misschien komt het wel vaak voor en moet je gewoon afwachten!

Succes ermee in ieder geval!

Hey!!

Ik ben snel na de bevalling weer met de pil begonnen dus toen kwam het 'automatisch' weer op gang, zeg maar! Ik zou gewoon de huisarts ff bellen!

Suc6 ermee!!

x memke

Hallo,

Hier een beetje hetzelfde. Ik ben 25 november bevallen en na een week of 6 heb ik een bloeding gehad, dacht dat het menstruatie was. Maar daarna helemaal niets meer. Ik heb drie maanden bv gegeven. twee maanden terug ben ik weer met de pil begonnen en werd gewoon in de stopweek ongi. Maar we zijn nu gestopt met de pil ( willen heel graag een tweede kindje) en ik had zondag ongi moeten worden, maar nog niets, ik heb ook al getest maar helaas negatief.

Ben benieuwd of je naar de huisarts bent geweest en wat zijn reactie was.

Carina

Ben net bij de huisarts geweest.   ook omdat ik ook een stolsel verloor die er raar
uitzag. De huisarts vond het ook weefsel en laat het onderzoeken.
Over het niet ongesteld zijn maakte hij zich niet zo druk hij adviseerde om de pil
2 keer achter elkaar door te slikken, zodat het baarmoederslijmvlies zich op
kan bouwen. Dat ga ik doen en dan merk ik 't wel

maartje

Ik ben bevallen op 25 oktober en tot nu toen 1 keer ongesteld geweest. Geef nu nog 1 keer BV op een dag.
Vind het eigenlijk wel lekker dat het niet echt komt........

Ik geef nu 6 mnd bv en ben deze week voor het eerst echt ongesteld geworden. Was een beetje teleurgesteld omdat we graag een tweede kindje willen. Zou ook wel erg vlot zijn, maar de eerste keer was het ook raak. Ik weet dat met de bv er minder kans is, maar er zit totaal geen regelmaat in, dus ik had goede hoop. Aan de andere kant betekent dat dat er wel een eisprong heeft plaatsgevonden en dat is goed nieuws.
Volgens mij is het voor iedere vrouw verschillend hoe snel het weer op gang komt. Ik heb nooit een regelmatige cyclus gehad, alleen met de pil. Wat dat betreft is het nu redelijk 'normaal'   aan het worden.

succes ermee! Sophie

Terug
Bovenaan