Na bevalling geopereerd worden.

A

Anoniem

Guest
Nou ik zit even goed te balen woensdag ben ik 40 weken en volgens de verloskundige komt de kleine nog niet zo snel. Nou ben ik vorige week ook voor iets anders in het ziekenhuis geweest. Ik heb een bult onder mijn oor kaaklijn en daar hebben ze nu een punctie van gemaakt. Hij is nu nog goed aardig maar hij kan in loop van tijd kwaadaardig worden en moet hij zo snel mogelijk weg. Nou kan ik natuurlijk niet onder het mes vanwege mijn zwangerschap en moet ik in januari naar de kno arts en als ik pech heb moet ik in mijn kraam tijd geopereerd worden.Ik baal hier zo erg van  had dit helemaal niet verwacht. Ben ook bang dat ik straks geen borstvoeding meer kan geven.
Nou hoop ik dat de kleine toch nog snel wil komen dat ik eerst nog even lekker kan genieten van de kraam tijd.

Groetjes lily

Bah Lily,
Das inderdaad balen zeg. Ik zou erg schrikken van zo'n bobbel. Gelukkig dat hij goedaardig is. Vraag bij je verloskundige na hoe het zit met borstvoeding. Lijkt mij dat dat gewoon door kan gaan. Misschien van tevoren afkolven ofzo dat je even door kan gaan met voorraad en dan weer door gaat met borstvoeding...?
Hopelijk komt die kleine snel hoor!!
Succes
Groetjes Daisy en Thijmen

Tjee Lily,

Wat balen zeg. Wel fijn dat de bult niet kwaadaardig is, maar fijn is het natuurlijk niet.
Hoop dat je kleintje zich toch snel gaat aandienen en je wel gewoon een fijne kraamtijd kan hebben.

Succes.

Jemig, dat is écht geen nieuws waar je op zit te wachten
Kunnen ze iets doen om je bevalling een beetje naar voren te schuiven, zodat je meer kraamtijd hebt?
Nou ja, heel veel sterkte in ieder geval!!

Liefs, Lotte

Hey Lily,

Ik lees hier af en toe mee omdat de kans groot is dat wij ook nog een decemberbaby krijgen. Ik ben in januari uitgerekend van ons 3e kindje. Ik ben in 2005 bevallen en 5 weken daarna geopereerd en   ik gaf   toen ook nog borstvoeding ik maakte me ook zorgen dat ik moest stoppen maar dat was niet het geval, je moet inderdaad even afkolven en ik moest 2 voedingen na de operatie afkolven en weggooien en daarna kon ik haar alweer aanleggen en inderdaad geen probleem ik heb daarna nog 14 weken borstvoeding gegeven.

Succes met je bevalling en je operatie!

Groetjes Daantje

Oh gelukkig dat het geen kwaad kan voor de borstvoeding.
Ik hoop dat het ziekenhuis een beetje mee werkt en dat ze de kleine niet langer dan nodig laten zitten. Vorige week vrijdag ben ik nog bij de verloskundige geweest en ze zei dat we een groot kindje gaan krijgen. Nou laat hem nu maar komen als hij toch goed gegroeit is. Hij is tot nu toe maar een klein beetje ingedaald en zit nog heel erg onder mijn ribben(heel pijnlijk zijn volgens mij helemaal beurs) omdat hij groot is volgens haar.

Iedereen bedankt voor het reageren
en succes met de bevalling en een mooie kraamtijd voor iedereen die al bevallen is of gaat bevallen.

Groetjes Lil

Terug
Bovenaan