Na bevalling ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben inmiddels bevallen en mijn vraag is hoe lang na de bevalling je weer ongesteld wordt. Het is inmiddels 6 weken geleden. Heb een zware bevalling gehad en moederkoek verwijdering op de OK.
Wie kan mij hier antwoord op geven.
We gaan namelijk een week op vakantie en hier ga ik zwemmen. Durf nog geen OB in te doen.

Groetjes

Daar kan je helemaal niets van zeggen. Het kan elk moment gebeuren. Maar ook nog weken duren.

Miep

Hoi. Het ligt er ook aan of je bv geeft, want dan schijnt het nog langer weg te kunnen blijven..
Ik ben van mijn eerste in januari bevallen en zat ook maar te wachten tot het kwam, maar toen het niet kwam en ik in april ook op vakantie ging, ben ik (in overleg met de ha) gewoon begonnen met de pil...
Toen was het ook opgelost!
Gr. Anne-Marie

Daar kun je helaas niets van zeggen. En het feit dat je eventueel bv geeft gaat ook niet altijd op. Ik werd 6 weken na de bevalling weer ongesteld ondanks dat ik bv gaf. Een kennisje van me  is vorig jaar juni bevallen en is nog steeds niet ongesteld.

Fijne vakantie.

Groetjes,
Nelly.

Daar kan je inderdaad niets over zeggen. Ik ben 6 weken geleden bevallen en vorige week begon ik weer een beetje te vloeien. Dat zal wel een beginnende ongesteld geweest zijn. Op advies van de gyn ben ik echter al weer 4 weken aan de pil (die nog niet betrouwbaar is overigens) en vannacht ben ik daar ongesteld van geworden.

Had geen zin om te wachten op de eerste eigen menstruatie, want dan weet je vaak niet wanneer dat begint. Ik heb trouwens nu wel tampons gebruikt, want 3 weken geleden vloeide ik nauwelijks nog en nu is het echt helderrood.

Groeten, mam van Laura en Ruben

Hallo,

Ik was na zes weken ongesteld. Maar ook een keer na 4 weken.

Dus het is heel moeilijk om te zeggen wanneer het komt.

Veel plezier op vakantie!

Groetjes,

Vanessa

Bij mij was het omdat ik 9 maanden borstvoeding gaf ik ook ongeveer 10 maanden niet ongesteld ben geweest. Maar het is bij iedereen heel verschillend

gr Cares

Hoi Nicol, ons zoontje is nu 7 maanden, en ik ben afgelopen maand de eerste keer ongesteld geworden. Ik geef wel nog volledig borstvoeding. Zou gewoon lekker op vakantie gaan zwemmen. Lekker toch!! Voor de zekerheid gewoon iets meenemen. groetjes Wendy

Terug
Bovenaan