Na bijna 4 weken nog een ontstoken vagina!! Wahh

Hey allemaal!

Tja tis wat, nogsteeds kan ik niet tegen anderen zeggen HET GAAT GOED!! Die pijnlijke onderkant werkt echt niet mee hoor. Ik had ontstoken hechtingen, die zijn gelukkig verwijderd (inwendige hechtingen) maar nu 1,5 week later, nog steeds weinig verbetering, en de boel is nogsteeds rood!!! Vanmorgen toch maar weer de huisarts gebeld, bij lang zitten begint het te trekken en wat te branden, dat hoeft nu toch niet meer zou je denken. Ik ben goed uitgescheurd naar de anus, en de scheur is wat gesprongen! He bah.. word er gewoon kriebelig van. Ik heb een antibiotica zalfje gekregen, 3x p.dag smeren... volgens de huisarts moest dit binnen een paar dagen al een hele hoop schelen. Ik was gister telkens in tranen, ik kan nog niet eens even lekker een wandelingetje doen, en over 6wk alweer aan het werk... hoe trek ik dit!! Bovendien heb ik nog een schatje van 15maanden rondwandelen. Word er dood moe van. Ook rondom de clitoris (ja sorry) doet het soms erg pijn. Herkent iemand dit?? Alleen al bij het plassen of opstaan, volgensmij zit daar ook een wondje ofzo iets, smeer daar ook gewoon wat zalf op hoor hahaha. Nou dat wou ik even kwijt. Ben er intussen zooooo zat van...

Herkent iemand mijn verhaal??

Liefs supermams

Hallo supermams! Wat verschrikkelijk vervelend voor je zeg. Pff ik kan me voorstellen dat je het even helemaal zat bent. Je wilt graag genieten van je kindje en van het lekkere weer en dan houdt je lichaam je tegen. Goed dat je het even van je af hebt getypt. Klagen mag best!!
Ik heb zelf zo'n twee weken last gehad van m'n knip en hechtingen en voel het nu heel af en toe nog. Ik kan je dus helaas niet helpen met tips of zo. Sterkte!

Hoi supermams,

Ik voel letterlijk en figuurlijk met je mee. Op de vraag "hoe gaat het met je" zeg ik nu meestal goed, terwijl ik het nog niet zo voel.
Dinsdag ga ik naar de huisarts; toch even laten checken of het wel goed gaat.
Ik ben inmiddels wel weer buiten geweest om mijn dochter zelf weer uit school te halen en boodschappen te doen. Maar vandaag voel ik me weer beurs. Ook kwam vorig weekend een stuk hechting los (bleef fijn aan mijn hipster hangen... au!). Na bijna 4 weken heb ik idd ook de indruk dat er nog het een en ander aan naaiwerk zit haha. Ook denk ik dat er toch een aambei bij is; want af en toe prikt het ook daar.

Ik heb niet zoveel narigheid als jij hoor Ik hoop dan ook dat het snel beter met je gaat!

Groetjes, Sheila (m.v. Nils 23-02)..

Oei, dat lijkt me echt supervervelend!
Ik heb zelf maar een paar hechtingen gehad en ze nooit gevoeld, heb dus echt geluk gehad...

Heel veel beterschap er mee, ik hoop dat je onderkant snel weer 'normaal' aan gaat voelen en jij lekker kunt doen wat je wilt!

Groetjes, Karin
(m v Eveline 21-02-09)

Hey hallo!

Bedankt hoor, voor al jullie lieve reacties en medeleven!!!!
Ik ben vandaag even de stad in geweest, en het ging redelijk. Soms voelt het nogsteeds alsof de baarmoeder er half uit hangt haha, dit komt gewoon omdat de binnenkant ontstoken is, dat voelt "droog" aan.  Maar ik ben druk aan het smeren met antibiotica zalf, hopenlijk kan ik morgen echt al resultaat merken.

Zou het nog goed komen met het onderkantje????? hahaha...
Jullie horen het, als het over is...

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Liefs supermams

Dat gevoel dat als je een poosje loopt je binnenkantje zo'n beetje op je knieen hangt herken ik wel... Ik probeer regelmatig mijn bekkenbodemspieren aan te spannen, maar vergeet het ook regelmatig... Moest het ongeveer 100x per dag doen zei kraamhulp, maar dat red ik niet hoor

Hoi supermams

Gisteren was ik bij de huisarts. Wat ik al dacht, bleek waar te zijn; er zit nog een hechting. De huisarts heeft geprobeerd hem losser te maken. maar hij gaf nog niet mee. Dit verklaart dus het trekkende gevoel. Verder was het nog wat gezwollen, maar zag het er goed uit. Het was niet raar dat ik na 4 weken nog steeds een hechting heb. Hij zal er niet voor niets zitten. Het advies was gewoon rustig aan doen en naar mijn lichaam luisteren.

Over 2 weken kan ik naar de vk terug; misschien dat de hechting er dan uit is of uit kan.

Ik hoop dat het beter gaat met je???

Groetjes, Sheila (m.v. Nils 23-02)

Ik herken het meer van mijn eerste zwangerschap, toen had de vk een vervelende hechting eruit gehaald, wat n opluchting.

Deze bevalling was het weer raak: een subtotaal ruptuur.
Deze is gehecht door de gynaecoloog, dus de vk doet hier niks mee. Maar dat hoefde ook niet want ik heb er nu geen last van..
Wel dat drukkend gevoel van onder..maar dat word gelukkig ook al minder.

Ben blij als we een paar weken verder zijn en ik lekker lange stukken kan wandelen.

Elise mv Merel en Thomas.

Terug
Bovenaan