na bijna een jaar...

hallo moeders!!
Hebben jullie dat ook gehad?
Een jaar geleden besloten mijn vriend en ik om een kindje te gaan maken maar elke maand was er weer een teleurstelling en nu... nu we even een pauze hadden werd ik ineens niet meer ongesteld en na een test gedaan te hebben blijk ik dus al 6 weken zwanger! raar hoor als je er mee bezig bent wil het niet lukken en als je er even mee op houd dan is het ineens raak!!
weten jullie trouwens wanneer ik positiekleding kan kopen want mijn kleding zit nu al behoorlijk strak en welke maten je moet aan houden?

ik hoop snel een reactie te krijgen van iemand!

jullie trouwens gefeliciteerd hihi

 
Hoi Femke,

Lees net je berichtje en toch maar besloten een profiel aan te maken om een reactie te kunnen geven. Ten eerste gefeliciteerd!!!
Bij ons heeft het ook precies een jaar geduurt, mei 2010 gestopt met de pil en nu 5 weken en 4 dagen zwanger :).
Bij ons ook een totale verrassing, we hadden namelijk al de eerste gesprekken in ziekenhuis gehad om onderzoeken te starten waarom het niet lukte. En nu ineens zwanger...hoe geweldig :)!!! Begint nu langzaam allemaal te landen...voelt zo onwerkelijk dat IK nu zwanger ben! Dat gevoel herken je vast!?

Voor positiekleding kun je volgens mij o.a. bij H&M terecht...wat me zo even invalt (zullen vast meer adressen zijn). Ze hebben ook een online shop.

Geniet van dit speciale gevoel want het is gewoon gelukt :)!!!
 
Hay meisje,

Gefeliciteerd!!! Wat goed meid! Wat heerlijk! Je kleintje zit nu nog achter je schaambeen dus echt al een buikje kan je daar nog niet van hebben maar ik kan bijv. nu heel moeilijk poepen waardoor mijn buik dikker is.........balen zeg!

Positiekleding zou je eigenlijk nog niet hoeven hebben............je kunt het beter gaan passen en dan kopen...........dan weet je de maat.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan