Na bloeding licht positieve test.. een dag later negatief

<p>hallo... </p><p>beetje onzeker over het volgende.</p><p>vorige week een bloeding gehad 1 dag heel heftig andere dagen minimaal. Voor de bloeding extreme steken in mijn borsten gehad. Na de bloeding erg vermoeid, hoofdpijn en nog gevoelige borsten. Ik dacht weet je wat ik doe gewoon een test. Geen streep te zien niks maar toen ik na mijn werk dit aan mijn vriend wilde laten zien stonden er ineens 2 strepen waarvan de uitslag streep licht positief.</p><p>ik wilde de huisarts bellen, omdat ik toch een bloeding had gehad. Vantervoren toch nog even testen en ineens weer negatief pfff.. </p><p> </p><p>wat denken jullie of hebben jullie hier ervaring mee? Ik ben bang voor een valse test of een vroege miskraam helaas.</p><p> </p><p>groetjes </p>
 
Hi,
Het kan zijn dat je een indroog streep ziet maar het kan ook zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad. 
Je zou de huisarts om een bloedtest kunnen vragen.
Succes en sterkte 
 
@mah
Wat betekend precies een indroogstreep?
de huisarts vertelde dat ik een week moest afwachten en mijn klachten aanhielden ik nog eens een test moest doen.. omdat ik ook een negatieve test had namelijk. 
Ik ben wel echt niet fit geen idee als dit ermee te maken heeft maar mijn temperatuur is gestegen met 0,4.. 
 
Een indroog streep is een streep die na lang wachten op een zwangerschapstest kan verschijnen. Op de gebruiksaanwijzing van de test staat wel hoe lang je na de test de test mag aflezen. Daarna kan mogelijk de test een valse uitslag geven door bijvoorvbeeld een indroog streep.
Je zou nog een test van de kruidvatvkunnen doen, de 2 voor 5 euro. Dit zijn de meest gevoelige testen.
Op verhogingen doe ik nooit zo veel. Dat kan door van alles komen.
 
Terug
Bovenaan