na bloedverlies echo gehad en korter zwanger dan verwacht

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik had op 15 oktober een positieve zwangerschapstest en ben 6 september voor het laatst ongesteld geweest.
Ik heb vanaf de positieve test steeds last van licht bruin/roze verlies.
Gisteren kreeg ik daarom een echo om te kjken of de zwangerschap goed was.
Ik was dus 8 weken geleden voor het laatst ongesteld geweest.
Met de inwendige echo zag de vk eerst niets maar zij was niet zo ervaren zei ze.
Er kwam een ervaren vk. bij en zij zag een vruchtzakje met een vruchtje en een kloppend hartje.
Alleen was het nog zeer pril, ze kon nog niet echt een uitspraak over de zwangerschapsduur doen.
In de baarmoeder was niets te zien voor het bloed en bruin verlies dus dat is waarschijnlijk van mijn baarmoedermond.

Nu moet ik weer 3 weken afwachten en dan weer een echo.
Het kan zijn dat het niet goed gaat of dat ik gewoon minder lang zwanger ben.
Maar ik had toch op 15 oktober een positieve digitale test.

Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe is het afgelopen.??

hoi

heb precies zo mee gemaakt wij dachten dat we 2 weken verder waren 9 weken en met de echo inwendig hadden ze zo iets van o oke hij is wel erg klein 7 weken.

maar wij hadden uitgerekend 26 oktober en hum 6 november bevallen. en hij kwam 21 oktober en alles was volgroeit nagels geen huid smeer meer.

hebben ze in of een uitwendige echo gedaan?

nou doei doei lucy mamma van sverre

Hoi,

Ze hebben een inwendige echo gedaan.
Het was heel onduidelijk beeld omdat het vruchtje heel ver naar achteren lag en ik een grote baarmoeder heb omdat ik al meer kinderen heb gebaard.

Ik hoop echt dat er nog meer meiden reageren op deze topic

Hé Buzz,

ik heb op je topic gereageerd op het 'zwanger worden na een mk'-forum. Dus neem daar even een kijkje.

Groetjes,
Margrethe

Terug
Bovenaan