na buitenbaarmoederlijke zwangerschap en miskraam weer zwanger worden

hallo,

Ik ben hier nieuw en zoek lotgenoten die na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en een miskraam al langere tijd bezig zijn om zwanger te worden. Met name de buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft me erg aangegrepen omdat diverse artsen het niet herkend hebben als zodanig en diagnose nierstenen was gesteld. Hierdoor ben ik een eileider kwijtgeraakt en heb ik nu minder kans om zwanger te worden. Ben nu 1,5 jaar bezig en momenteel 3 weken overtijd met negatieve zwangerschapstesten. Bloedtest was ook negatief. Zit er nu doorheen en kan wel een oppepper gebruiken.
Heb gelukkig een heel lief jongetje van 4,5, maar wil zo graag nog een kindje.

Hoi Jolanda, wat een verhaal!! Hoe gaat het nu met je?
Mijn naam is Yvette en ik heb in feb. een miskraam gehad na 8 wkn.
Hier op dit forum zijn er heel veel meiden zoals jij en ik. Misschien een tip: verhuis naar het forum"zwanger worden na een miskraam". Dat is nl wat actiever dan dit forum.
Ik hoop je daar weer tegen te komen. Vraag me wel af waarom je niet meet ongi wordt?
Gr. Yvette

hoi, wat een verhaal joh, ik snap het wel dat je even een steuntje in de rug nodig heb om dit allemaal op een rijtje te zetten, nou wij zijn er ook voor jou!
ik heb zelf ook het grote verlangen naar nog een kindje, na de geboorte van onze dochter (2005) 2x een miskraam en een vroeggeboorte bij 23 wk. en 2 dg. (mn verhaal staat op deze site onder n58) ik hoop dat je  ooit nog een mooi gezond kindje in je armen mag sluiten. succes.

Terug
Bovenaan