Na clomid op cyclus dag 10 al vruchtbaar?

<p>beste dames,</p><p>Ik heb deze maand vanaf cyclusdag 4 t/m 8 clomid geslikt. Vandaag zit ik in mijn cyclus dag 10 . Ik heb net een ovulatietest gedaan van clear blue en die geeft een smiley aan. Is het niet te vroeg om nu al vruchtbaar te zijn? ( clear blue geeft de 2 vruchtbaarste dagen aan). Morgen heb ik een afspraak bij de gynocoloog en ben zo zenuwachtig ?</p>

Nee hoor! Ik heb weleens rond 11 gehad en werd daarna iets eerder ongesteld, dag 26 geloof ik. Zou het er morgen zeker even over hebben?

Bedankt voor je reactie olifantje!

Ik ben 2 maanden geleden begonnen met clomid toen had ik toevallig met dag 10 ook een smiley. Die dag toevallig ook een afspraak gehad bij de gynocoloog. Die zei dat het een fout positieve test was . Ze vertelde me dat het een positieve uitslag aangaf doordat ik teveel eitjes had door de clomid. Wel zag ze dat de eisprong er aan kwam. Doordat ik uiteindelijk 6 eitjes had mochten we niet die maand niet zwanger worden ivm meerlingen. Nou waren er 2 eitjes gesprongen en de rest helaas cysten geworden waardoor ik vorige maand clomid niet mocht inemen. Nou ben ik deze maand dus weer begonnen en mocht ik per dag een halve clomid innemen, omdat 50 mg te sterk voor me was. Nou ben ik bang dat het alsnog weer teveel eitjes zijn en het daarom een positieve uitslag aangeeft? Gelukkig heb ik morgen de afspraak dus ik zal wel zien.

Spannend Sanne! Wat zei de dokter? En hoeveel eitjes had je?

Ik heb vandaag ook mijn eerste follikelmeting gehad na Clomid 50. Had rechts 2 eitjes (16mm en 11mm) en nog een mini van 8 maar die wou ze niet mee tellen, vond ze te klein. Dit was op cd 8. Bij mij groeien de eitjes ook altijd erg snel, ik ben ook al bijna vruchtbaar. Krijg waarschijnlijk op dag 12 (zondag) de IUI. Wordt de eerste keer dus ben heel benieuwd. Hiervoor is de IUI 2x gecanceld. 1x vanwege teveel eitjes (4) en de maand daarop ook idd vanwege een cyste. 

Haai mandareintje.

Wat spannend allemaal! Ik wens je heel veel succes succes.❤
Ik ben vandaag langs de gynocoloog geweest en de ovulatiestest was helaas vals positief. Ze zei dat dit komt doordat ik teveel eitjes aanmaak. De eitjes zijn nog niet heel erg gegroeid. Ze vertelde dat dit normaal is omdat ik pas op cyclusdag 11 ben. Nou heb ik bloed geprikt en vrijdag weer een controle om te kijken of de eitjes door zijn gaan groeien en of ik dan of mijn vruchtbare dagen er aan begint te komen. Ik hoop echt dat ze niet allemaal gaan groeien anders moet ik weer een maand overslaan en risico op cyste? De clomid weer te sterk is geweest moet ik waarschijnlijk beginnen met prikken, omdat ze dan nog een beetje mee kunnen spelen qua hoeveel ik er nodig heb.

Terug
Bovenaan