na controle ikke niet????

A

Anoniem

Guest
hallo,
even vraagje ik ben 22 december bevallen van mijn dochterje,
gelukkig alles goed vlot en snel gegaan.
Helaas was ik toch ingeknipt en gescheurd.... op zich weinig last van gehad...
maar nou hoor ik verscheidende mensen over na controle....
nou ik hoef niet op nacontrole of tenminste ik heb mijn vk en kraamhulp daar toen niet overgehoord??
komt dit dan wel goed
gr anna

Bij mijn werd gezegd dat als ik wilde ik een afspraak zou kunnen maken voor een nacontrole ongeveer 6 weken na de bevalling.

Ik heb geen afspraak gemaakt (nu ook 10 weken geleden :) ) Ik heb geen behoefte om de bevalling nog eens door te spreken... Ik heb al genoeg gesproken met de wijkverpleegkundige op het CB. Er zijn wel dingen die ik anders had gewild of die anders hadden kunnen gaan, maar dat is nu verleden tijd en volgende keer weet ik wel wat hoort of niet en waar ik op moet letten dus ik ga geen oude koeien meer uit de sloot halen. Het gaat nu goed en dat wil ik zo houden!!

Als je wel behoefte hebt kun je vast gewoon ook jouw VK bellen voor een nacontrole maar verplicht is het niet!

groetjes Cathelijne

hallo,
oh kijk dat wou ik even weten ik dacht dat het verplicht was.... en ik dacht bijmezelf zou mijn vk het vergeten zijn ofzo.
maar verder ik voel me goed enzo,,, heb geen last dus nacontrole hoeft van mij niet   maar dacht dat het moest...
nou dank je he dan weet ik dat ff

liefs anna

Ik heb net de nacontrole afspraak van vandaag ook afgebeld omdat ik zit te hannessen met de voedingen van mijn dochtertje. Ik vind dit belangrijker dan de nacontrole (anders moet ik haar heel kort op de vorige voeding voeden en gaat het hele schema in de war).
Ik ben de afgelopen weken al zo vaak naar het ziekenhuis geweest, alleen met twee kinderen, dat ik het ook een beetje beu was.

Ik heb een keizersnede gehad dus weet niet waar ze het over wilden hebben maar ik voel me verder prima en heb weinig last van de wond.  

Voorlopig maak ik geen nieuwe afspraak. De secretaresse liet het ook een beetje aan mij over.

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan