Na controle Vk geweest

Zo vandaag had ik de nacontrole bij de vk.
Bloeddruk is veel te laag.113/61.
Ben ook erg moe en vaak duizelig .
Dat wordt weer dropjes en bouillon eten en wat extra zout op het eten...
Verder heb ik erg veel last van mijn schaambotje dat heeft weer te maken met mijn bekkeninstabiliteit.
Moet weer beginnen met fysio om te zorgen dat de klachten niet weer erger worden...
Hoop dat de pijn snel over is...

Ze vroeg of ik alweer ongesteld was geworden,dat was nog niet kon nog wel een week of 2 duren...
Maar ik kom thuis en ga naar de wc en daar bleek dat ik vandaag toch ongesteld ben geworden....

Zo nu maar denken welke anticonceptie ik ga nemen..
Denk erover om een spiraaltje te nemen...

Dt was weer een lang verhaal...

Jeetje, das ook vreemd. Jij bent vandaag op de nacontrole geweest en ik ben nog steeds zwanger!!! Maar jij bent in aug dan ook al bevallen. Ik ben nu 40+1. Maar je kleine is dan ook al weer 6 weken oud. Wat gaat het snel allemaal. Met de kleine alles goed?
Heb je ooit een spiraaltje gehad trouwens? Ik 2 maal en ik ben er zeer tevreden over. Ik werd daarbij dan ook helemaal niet meer ongesteld. Super fijn vond ik dat. Dat is trouwens niet bij iedereen zo hoor en misschien een volgende keer bij mij ook wel niet. Succes met je keuze, want er is genoeg tegenwoordig om uit te kiezen.

Hoi,

Ik ben ook vandaag op na controle geweest. Zelf hadden mijn man en ik zitten denken om 1 van beide te laten sterliseren, maar dat wordt niet meer vergoed door onze zorgverzekering en de kosten zijn dan ook erg hoog.
Daarvoor heb ik maar gekozen om de mirena spiraal te gaan laten plaatsen. Eigenlijk zie ik dat niet zo zitten omdat ik in het verleden een kopere spiraal had en die was minder prettig, maar door mijn ziekte en in het verleden mag ik niet aan de pil.

Je bloeddruk is inderdaad wel laag, maar vergis je niet als je teveel zout neem kan hij zo weer omhoog schieten.

Met de kleine alles goed?

Hoi Loena83,Youri doet het goed. Hij weegt nu na 5 weken 3515 gram en is nu 51 cm.
Hij is in 5 weken tijd nu 700 gram aangekomen.
Youri zit wel onder het gemiddelde,maar hij doet het wel super goed,is zeer tevreden en rustig meld zich alleen als hij honger.
Ik let zeker op met teveel zout,ik drink nu eerst alleen bouillon,want merk dat ik als ik teveel zout eet ook weer meer dorst krijg..

Ik heb idd een folder gekregen over de mirena spiraal denk erover om deze te nemen.
Ben benieuwd of ik daar ongesteld mee wordt.
Bij de implanon ben ik gewoon ongesteld geworden,terwijl andere er niet meer ongesteld mee worden...

idd zeg, de nacontrole alweer! Wat gaat dat snel! Ik heb gewoon nog de normale wekelijkse controles! haha.. gek he? hoe is het inmiddels met de bloeddruk? Moet je dan nog een keer extra komen?
en fijn dat t met de kleine goed gaat!

Terug
Bovenaan