Na Corona voeding niet meer goed eten

Dag iedereen,
Mijn zoontje van 7 maand oud heeft afgelopen week corona opgelopen hij had juist last van koorts en was wat hangerig maar voor de rest was alles goed met hem. Nu sinds 2 dagen wilt hij zijn groentenpapjes en fruitpapjes echt niet meer opeten hij begint al te krijsen als ik er nog maar mee af kom. Iemand die mij tips kan geven of iets gelijkaardig heeft meegemaakt.
 
Geef het de tijd. Onze dochter (toen bijna 3) wilde de eerste weken nadat ze corona had gehad om niets eten. Niets vond ze lekker, zelfs geen snoep! Voor mij de graadmeter dat het écht was ;-) Is vanzelf weer goed gekomen.
Drinkt hij wil melk? Dat is op deze leeftijd immers waar ze vooral van groeien. Eten komt wel weer. 
 
Oke zal ik doen het is gewoon omdat hij echt wel verzot was op zijn groentenpapjes hij kon wel tot 250gr eten als hij grote honger had en nu plots bijna niets meer dat is voor ons wat verschieten natuurlijk :) hij drinkt zijn melk gelukkig wel nog wel niet altijd volledig uit maar dat is wat herkenbaar bij ons zoontje ;)
 
Kan dat veranderen van smaak en geur zijn misschien?
Dan wordt structuur van het hapje heel belangrijk.
 
Terug
Bovenaan