Na curretage Iedere maand tussentijdse bloedingen

Hoi allemaal.

Mijn naam is marielle en ik ben 21 jaar.
28 januari ben ik moeten bevallen van ons dochtertje in de 15e week van de zwangerschap. Ze had alles wat je een kindje niet gunt en had ook geen levensverwachting. Na de bevalling ben ik gecuriteerd. Heb 2 weken volop gevloeid en daarna stopte het uiteindelijk. Eerste cyclus was 42 dagen en de 2e cyclus was 40 dagen dit vind ik opzich al heel erg lang. Maar nu komt het rare. Heb nu al 2 maand achter elkaar 17 dagen na de eerste dag van ong. Een bloeding. Dit duurt ongeveer 2a3 dagen. Heb veel steken onderin de buik en het blijft elke keer door zeuren. Ene moment is het rood en andere moment donker bruin (sorry voor details )Ook voel ik iedere maand net voor het bloeden plopjes onder in de buik. Is er toevallig iemand die het zelfde heeft meegemaakt? Of die mij er het een en ander over kan vertellen ? Heb toch na dit alles weinig vertrouwen gekregen in mijn eigen lichaam ..

Groetjes Marielle ,

Hoi marielle,
ik zelf heb op 6 maart een curretage ondergaan, de gynaecoloog vertelde dat het wel even kan duren voor de menstruatie weer normaal was, maar dat ik bij twijfel altijd kon bellen.
Dus gewoon doen dan ben je in iedergeval gerustgesteld.

succes

Heb vanmiddag gebeld en ik kan morgen al terecht.. Eens even kijken of er wat uit komt.. Zelf denk ik steeds aan een innesteling veel steken en kleine hoeveelheden bloedverlies.. We gaan het morgen zien wat er uit komt..

Terug
Bovenaan