Na dag veel doen bloedverlies

<p>Hallo lieve dames !</p><p>op 18 oktober  een msikraam gehad en op 1 nov was alles schoon .</p><p>nu heb ik sinds 15 november licht bloedverlies ( Normaal volgend de gyn Ivm doorbloeding in je baarmoeder )  geen menstruatie ! </p><p>ik merk als ik veel heb gedaan ik meer bloedverlies heb ( ene dag wel andere dag niet) Ookal geeft de gyn aan dat het normaal is maakt het me toch onzeker </p><p>iemand dit ook gehad ? Hoor graag van je !</p>

Hi!
Even een vraagje , ben je zwanger? Of dat niet?
Want ik weet wel dat ik tijdens de zwangerschap van m'n eerste kindje ook een aantal bloedingen had gehad, waarvan 1x na een dag lichamelijke inspanning. Alles is dan namelijk even wat meer doorbloed en daardoor gevoeliger voor een bloeding.

Ik heb ook een miskraam gehad, een hele vroege in oktober (dus vorige maand) , maar nu weer zwanger.
Met die miskraam begon het met lichte bloeding maar werd al snel meer. En dit bleef aanhouden voor een paar dagen.
Dat was meer bloed dan de bloeding die ik had met m'n eerste zwangerschap.
Ik zou je gyn vertrouwen, en als je echt nog twijfelt, gewoon bellen en aangeven dat je het niet vertrouwt en kijken of je eventueel een afspraak kan maken

Terug
Bovenaan