Na de bevalling!

Ik vroeg me af of we na de bevalling straks ook nog contact houden of zouden we het dan zo druk hebben met onze kleine ukkie! Het lijkt mij leuk om dan nog verder te kletsen over bevalling, hoe de kleine het maakt, slapeloze nachten, de eerste lach van de kleine enzovoorts!! Wie lijkt dat nog meer leuk?

Kunnen we dan via deze site verder kletsen of zouden we dan moeten verhuizen naar baby, daar heb ik net ff gekeken, maar daar worden de onderwerpen nogal uit elkaar getrokken, zodat je elkaar denk ik een beetje kwijtraakt!

liefs Jannne van klein krukel (36,1 weken jeeeh)

Lijkt me een leuk idee!!! Dit forum blijft nog best lang bestaan, aug. staat er zelfs nu nog op.....
Daarna kunnen we misschien een hyve openen ofzo.

liefs

Wat mij betreft blijven we lekker hier verder kletsen. Ik heb dat met mijn andere 2 kinderen ook gedaan, al zijn we daar nu wel naar andere fora overgestapt: formumplaza.nl en bbforum.nl. Met een forum hebben we nu al 5 jaar contact over onze kleuters van 4,5 jaar ouder. En we raken niet uitgekletst, haha.

Lijkt me leuk om hier verder te kletsen over onze baby's. Niet iedereen heeft hyves, dus deze plaats lijkt me beter om ervaringen uit te wisselen.
Onze Thijs is nu 11 dagen oud en doet het erg goed.
Het is een tevreden kereltje.
's Nachts maakt hij ons 1x wakker.
Nou meiden voor jullie succes met de laatste loodjes.
Groetjes, Petra.

Lijkt me leuk om via deze site contact te houden over het wel en wee van onze kleintjes.
Onze Thijs is nu 11 dagen oud en het gaat allemaal goed hier.
Hij slaapt en drinkt goed.
Ben na 4 dagen bv over gestapt op de fles.
Verder maakt hij ons 1x wakker 's nachts.
Voor alle mama's die nog moeten bevallen, veel succes, vooral met de laatste loodjes.

Groetjes, petra.

Terug
Bovenaan