Goedemiddag ,

Ik maak mij toch wel wat zorgen
6/08 curettage gehad ( 9wk )
2 dagen wat bloedverlies gehad en wat krampen .. daarna zo goed als geen bloedverlies meer maar na een week weer veel met stolsels en echt weeën achtige krampen dit heeft ongeveer een 3 dagen aangehouden en was het weg. Vorige week zaterdag weer bloedverlies dus ik dacht oké misschien al de menstruatie ‍♀️ dit heeft 5 dagen aangehouden en toen stopte het weer.
Alleen sindsdien heb ik dagelijks last na inspanning dat ik heftige menstruatie krampen heb en dan ook bruin bloed verlies heb voor een paar uurtjes en erna verdwijnt het weer !

Vrijdag heb ik pas een controle afspraak maar twijfel nu toch om morgen misschien te bellen of het al eerder kan?!

Vorige curettage ( 2017) alleen paar dagen veel bloedverlies gehad en verder niets

Herkend iemand dit verhaal ?

Groetjes een bezorgde mama
 
In principe is bruin bloed, oud bloed, dus in die zin niet echt zorgwekkend. Met curretage heb ik geen ervaring. Bij inspanning zware ongesteldheid krampen lijkt mij, als leek, niet best. Als dat pas zoveel later start, en bij een ongesteldheid, vraag ik me af of het om een ontsteking zou kunnen gaan?

Zijn voorafgaand aan de curettage de bijwerkingen niet besproken?

In principe zou ik zeggen, liever een keer te veel dan een keer te weinig bellen.
 
In principe is bruin bloed, oud bloed, dus in die zin niet echt zorgwekkend. Met curretage heb ik geen ervaring. Bij inspanning zware ongesteldheid krampen lijkt mij, als leek, niet best. Als dat pas zoveel later start, en bij een ongesteldheid, vraag ik me af of het om een ontsteking zou kunnen gaan?

Zijn voorafgaand aan de curettage de bijwerkingen niet besproken?

In principe zou ik zeggen, liever een keer te veel dan een keer te weinig bellen.
Dankjewel voor je antwoord

Ik heb echt alleen dan last van krampen, zoals vanmiddag ik had m’n vader geholpen een houten plaat in de auto te tillen en half uurtje erna begon de kram & even erna ook weer het bruine bloedverlies.. nu weer allemaal weg na een ibuprofen en paracetamol, ook totaal geen buikpijn op het moment

Ja ik moet morgen toch langs met m’n zoontje dus dan vraag ik het meteen even
 
Terug
Bovenaan