na de eerste echo nu enorm onzeker

hoi allemaal

gister de eerste echo gehad. ik heb het hardje zien kloppen maar het kindje was nog veel te klein voor 8 weken. nu moet ik volgende week terug komen of het kindje wel groeit. voor de echo had ik een super goed gevoel over deze zwangerschap na 2 miskramen, maar nu is de onzekerheid toegeslagen. ik wil nu zo graag dat mijn kindje bij ons blijft.
ik probeer me vast te houden aan het hardje wat klopt maar het lukt me niet echt.

x

Hey,

Ik heb een prachtig boek gekregen van moeders voor moeders en daar stonden twee dingen in:

1. In het begin van de zwangerschap is het óf wel, óf niet, dus als het blijft zitten is het in de meeste gevallen goed.
2. Als je een hartje hebt zien kloppen is de kans dat het mis gaat zeer klein.

En als dat niet genoeg hoop biedt: bij mij was het ook te klein en dus 100% zeker een miskraam... Gister hebben wij een bewegend kindje gezien dat precies groot genoeg was...

Ik kan me denk ik aardig inleven, dus ik wil je heel veel sterkte wensen. Een dikke knuffel voor jou, en probeer vooral te genieten van je zwangerschap, al is dit nu waarschijnlijk moeilijk.

Liefs,

T

Ik heb 2 echo"s gehad de eerste bij 6 weken en 6 dagen toen was het kindje 0,8mm en gisteren weer een echo zou dan 8. Wk en 2 dagen moeten zijn maar was al 8weken en 4 dagen! Was nu 1,95 cm!

De eerste keer hebben ze dus ook niet goed gemeten, als het zo klein is en ze meten het is het nog niet super nauwkeurig! Bij een week of 12 kunnen ze het het beste meten !

Ik zou me voor nu nog niet te druk maken! En gewoon genieten van je zwangerschap stress is ook niet goed voor het kindje! Ook al is het moeilijk, is stress ook overal om!

Volgende week mag je de kleine weer zien en we hopen allemaal voor je mee dat het maar flink mag groeien!

Liefs,

Sabrina

hey

ik ga jullie verlaten mijn kleine is niet gegrooit en het hardje klopt ook niet meer. dus is het nu afwachten wanneer het loskomt.

bedankt voor alle steun!

kus mij

Terug
Bovenaan