Na de eisprong aanhoudend bruinverlies, goed of slecht teken?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb 31-10 mijn eisprong gehad (dag 15) en vanaf dag 17 heb ik last van licht bloedverlies/slijmverlies met afvegen. Dit is nu overgegaan in bruinverlies. Ik denk persoonlijk dat het niet goed is voor een evt zwangerschap, maar wie heeft er wel goede ervaringen mee? Is er nog hoop?

Groetjes,

Hoi Mayke,

ben erg benieuwd naar de reakties die hierop komen.
Ik heb namelijk precies hetzelfde!
Als ik uitga van mijn "normale" cyclus dan zou ik pas over een week weer ong moeten worden.
Ik verlies nu al 4 dagen een kleine hoeveelheid bruin/rood slijm???
Heb geen menstruatiepijn oid en de hoeveelheid is ook niet te vergelijken met wat ik normaal verlies tijdens een menstruatie.

Groetjesss

Hallo dames, ik heb zelf geen ervaring hiermee, maar het klinkt als innestelingsbloeding. Vooral als het overgaat in oud bruin bloed. Heel veel su6, zal voor jullie duimenHoop dat jullie zwanger zijn!!! of snel mogen worden. groetjes Kim

Hoi Kimski,

bedankt voor je snelle reaktie.
Ik hoop het zelf ook!
Maar je wordt er wel onzeker van hoor...
Aan de ene kant denk je,, he wat raar, het is anders dan anders", maar ook ben je bang dat er iets niet goed is of dat je toch gewoon wat eerder ong bent geworden.
En dat afwachten .............  om GEK van te worden!!!

Hallo meiden,

Is een innestelingbloeding niet te vroeg? Je zou eerder zeggen een ovulatiebloeding. (dat is normaal 1 a 2 dg las ik ergens) Maarja het aanhoudende kan ik dus niet verklaren.
Ik hoop nog op meer reacties. En daarbij ik ben dus niet de enige waarbij de cyclus een raadsel blijft/is.

Groetjes,

Hoi!

Nou, vandaag geen bruinverlies meer gehad???
Ben nu wel erg benieuwd wat het is geweest.
Zal ik rond 10 nov gewoon ongi worden???
Het bruinverlies heeft in totaal 5 dagen geduurt.

Groetjesss

Helaas pindakaas,

Gister was ik  nog hoopvol aangezien ik geen bruinverlies meer had.
Maar ... vanochtend lijkt het er toch echt op dat ik ongi ben geworden
Ksnap er nu echt helemaal niks meer van en voel me op z'n minst gezegd "minder prettig"!!!
Mijn nod was volgens berekening pas 10 nov.

Balen, maar ja, dan maar weer verder proberen.
Ronde 6, here we come!

Terug
Bovenaan