Na de HA bij stoppen pil??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik had eens een vraagje:
Zijn jullie toen je stopte met de pil, eerst naar de HA geweest of zijn jullie gewoon gestopt met de pil en gaan klussen?
Mijn man heeft altijd gezegd dat ik even langs moet gaan. Dit heb ik nog niet gedaan.
We zijn wel al gestart en zitten in ronde 1 maar nu begin ik toch eigenlijk een beetje te twijfelen.
Groetjes
Missy

Hoi missy,

Ik ben niet na het stoppen naar de HA geweest hoor... na een paar maanden onregelmatig te zijn geweest ging ik pas.

volgens mij hoeft dit ook echt niet.

groetjes
Summeke

Hoi Missy,

Ook ik ben niet echt hiervoor naar de huisarts geweest, maar toen ik daar toevallig was heb ik gevraagd of er nog bijzonderheden zijn die ik moet weten ivm zwanger worden. Het enige wat hij vroeg was of ik op de hoogte was van foliumzuur en of er in de fam. belangrijke  erfelijkheden e.d. waren.
Maar dat kwam allemaal later toch wel aan bod. Ik moest eerst maar eens proberen zwanger te worden. En zodra ik dan zwanger zou zijn kon ik hem wel bellen voor nog een test, maar dat was niet echt nodig. Ik moest dan gewoon naar een verloskundigepraktijk bellen en een afspraak maken voor een eerste echo.

Heel veel succes met zwanger worden!!!!! Blijf ervan genieten, hoelang het ook duurt!!!!

Groetjes mama22

Hoi,

Ik ben wel naar de ha gegaan voor het stoppen met de pil. Hij vond het goed dat ik daarvoor langskwam.
Hij steld dan al wat vragen, over problemen met zwangerschap in de familie ed. Ook bloeddruk controle, aan de hand hiervan kan hij als ik daadwerkelijk zwanger ben kijken of me bloeddruk goed is in vergelijking met voor de zwangerschap.
Ook geeft hij je voedingsadviezen e.d.

Succes met zwanger worden!

groetjes Jacqy

Terug
Bovenaan