na de pil

als je met de pil altijd stipt op tijd ongesteld werd (lichte pil,mercilon)kan dat dan betekenen dat je na het stoppen waarschijnlijk ook een regelmatige cyclus hebt? of is dat nooit zeker te zeggen.ben dus na 7 jaar gestopt met deze lichte pil, in de eerste maand kreeg ik na 14 dagen na de eerste dag van mijn laatste ongi een rode slijm bloeding, een doorbraak bloeding heet dat volgens mij, die ongeveer 2 dagen heeft aangehouden, na weer 14 dagen kreeg ik mijn echte ongi ik kon dat wel voelen.dus dat was opgeteld 28 dagen.klopt precies zou je zeggen. deze maand ging weer anders, na die ongi die volgens mij heel normaal was, kreeg ik na 11 dagen donkerbruine afscheiding, oud bloed denk ik maar duurde wel zo'n 10 dagen varierend van donker naar heel lichtbruin .dus ik ging er van uit dat mijn echte ongi 28 dagen na mijn laatste echte ongi zou komen, nu 22 dagen later ben ik nog niet ongesteld overtijd denk ik dus, heb ook al getest misschien wat te vroeg want ze waren negatief op dag 5,6 en 7 . wat denken jullie moet ik die bruine afscheiding als ongesteld rekenen(duurde 10 dagen)of zou ik zwanger kunnen zijn. misschien zijn er meer dames die mercilon hebben geslikt en mij meer kunnen vertellen.
p.s. heb in deze week ook soms een gelige tot zeer lichtbruine afscheiding
alvast bedankt en een dikke
kus van mij.

Lastig hoor! Ik durf er eigenlijk niks zinnigs over te zeggen. In principe zeggen ze altijd dat de eerste dag van je menstruatie die is met rood bloed en dat heb jij niet gehad in die 10 dagen. Het zou dus kunnen dat je inderdaad te vroeg getest hebt, maar het zou ook kunnen dat je gewoon nog geen regelmatige cyclus hebt na het stoppen met de pil.
Sterkte! Liefs, Kiki

Het kan soms zijn dat je een half jaar ntot een jaar na de pil helemaal niet ongi word. Alles moet nog op gang komen. Pas na die tijd krijg je van de dokter iets om het op te starten. Het enige wat je nu kunt doen is WACHTEN. Helaas, niet leuk ,maar de straf na jaren pilgebruik....

Terug
Bovenaan