na de sex

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik ben zoals jullie weten nog maar net bezig om zwanger te worden, vandaar dat ik een aantal vragen heb.
als je na de sex gelijk gaat plassen of het schoonveegt, is dat verstandig of kun je beter zo'n 5 min blijven liggen zodat de spermacellen de tijd hebben om naar boven te zwemmen.
mochten jullie tips hebben om de meeste kans om snel zwanger te raken, dan hoor ik die graag.

groetjes van aafje

Ze geven in alle boeken als tip 30 minuten. Kussen onder je kont en met je benen omhoog, voeten tegen de muur als steuntje en een boekje erbij!! Daarna kun je wel weer naar de wc, het meeste is dan al binnen....

Pink

Ik sluit me bij Pink aan! In de boeken wordt geadviseerd 30 min te blijven liggen en met je kont omhoog help je nog een handje mee. Afvegen en/ of wassen wordt afgeraden.

Succes!

Groetjes Anoek

hihi ja ik ben dus 23mei gestopt met de pil en ben nu

en mijn tip is houd je vooral met die dingen niet bezig hhh nee hoor doe het gewoon zoals je denkt dat het moet ik bleef wel wat langer liggen of plaste helemaal niet
maar deed niks met kussen of zo

succes

Hey meiden,

Dat heb ik ook nog niet eerder gehoord, maar ik zal het proberen!
Ik sprak net mijn moeder en die was al in de 1e ronde zwanger geraakt van mij, het was op vakantie en ze is op haar hoofd gaan staan in de caravan! hahaha
Het helpt misschien dan toch wel....
Ik zal het ook eens gaan proberen vandaag of morgen!

xx Esther

Hoi Meiden,

Bij mij heeft het tot 2 x toe geholpen om idd na de sex,
ongeveer 5 min met een dubbelgevouwen kussen onder je billen
met de benen omhoog te liggen.
Ben nu 16 weken zwanger van ons tweede kindje...
succes!!

X
Visje

Als je net bezig bent om zwanger te worden is het echt niet gezond er zo mee bezig te zijn hoor. En als je gynecologen vraagt zijn het onzinpraatjes dat je moet blijven liggen.
Ik zou er als ik jou was niet te veel  mee bezig zijn. Boeken er over lezen? Hou op!
Het wordt een ander verhaal als zwanger worden niet lukt. Maar het is tot nu toe wel vaak gebleken: vrouwen die er zo mee bezig zijn, worden moeilijk zwanger...
Maar ja, we zijn natuurlijk ook niet allemaal hetzelfde, en als je echt zo hevig verlang naar een kind, wie ben ik dan om dit te zeggen natuurlijk.
Ik wens je wel heel veel succes!

Terug
Bovenaan