na de voeding huilen

Mijn zoontje is bijna 10 maanden,als hij gegeten of zijn flesje gedronken heeft en merkt dat het op is gaat hij flink huilen en krijsen,we hebben ook aleens geprobeerd om hem meer te geven maar ook zodra dit op is begint het opnieuw.
Zodra we hem wat afgeleid hebben is het vaak weer goed en hoor ik hem om niets vragen tot de volgende voeding   dus denk ik wel dat hij er genoeg aan heeft.
Ik zou graag willen weten of dit bij iemand anders ook bekend is en wat die hier aan doen of hebben gedaan.

Hoi,

Heeft ie geen last van doorkomende tandjes???
Hier heb ik dan ook altijd gebrul door de warmte van de voeding...
iig zou ik het anders niet weten...

Succes ermee!
groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi,

Hij heeft inderdaad nog gen tandjes dus die zijn vast aan het doorkomen maar hij heeft   het ook na de fruithap en het begint zodra hij klaar is met eten en kan me voorstellen als het van de tandjes is dat het dan ook onder het eten is.

groetjes

Hoi,

Hier niet iig... maar ik heb dan ook een 'rare' dame
Het gekke was dat de kauwbewegingen op zich dan wel opluchtte...
Ik deed na het eten zelf met mijn pink over het tandvlees wrijven, je merkt dan snel zat of het daarvan komt of niet.. Als hij stopt met huilen weet je het zeker dat het daarvan komt.

groetjes Debby mv B'Elanna

marijn doet dit ook, brullen na de fles.
bij marijn is het meer omdat hij baalt dat de fles leeg is, hij heeft er wel genoeg aan want hij slaapt er niet minder om en wil ook niet eerder voeding.
marijn is erg gulzig, dit heeft hij altijd al gehad heel snel drinken en dan huilen als het op is.     groetjes henny

Terug
Bovenaan