Na dertien maanden nog niks

Hoi.

Ik heb het gevoel dat ik hier alles wel kwijt.
We zijn nu al een hele tijd bezig om zwanger te geraken, en het wil maar niet lukken. Ben vorige maand nog naar de dokter geweest, hij heeft een endoscopie gedaan en volgens hem was allesin orde.
Maar ik voel me ni zo,elke keer dat ik mijn maandstonden krijg voel ik mij depri.
Ik weet wel, ik heb al een kindje en daar zou ik blij om moeten zijn(wat ik ook wel ben) maar we willen heel graag nog kindjes.
Als iemand goede raad heeft altijd welkom.

Groetjes
Wendy
 
Hoi Wendy,

Wat naar voor je! Zo vervelend he, als je steeds maar weer ongi wordt. Zeker als je al langer als een jaar bezig bent. Heel herkenbaar, ben zelf in mei 2002 met de pil gestopt en nog steeds niet zwanger.

Als je langer als een jaar "bezig" bent mag je een verwijsbrief vragen voor de gyn. Laat je niet afschepen door je huisarts hoor, gewoon op je strepen gaan staan, is heel normaal. Er kan nl. bij jou wel niks mis zijn maar misschien is het bij je partner niet helemaal in orde. Ook kan je huisarts aan de hand van een endoscopie alleen niet zeggen dat alles in orde is. In het ziekenhuis wordt bijv. ook je bloed onderzocht op hormonen etc.

Als je er aan toe bent zou ik daar gewoon naar toe gaan. Er wordt dan precies uitgelegd wat er onderzocht moet worden en hoe dat allemaal in zijn werk gaat. En anders vraag je daar gewoon naar. Hou er wel rekening mee dat als je een verwijsbrief hebt gekregen je vaak nog wel een paar weken tot maanden moet wachten voor je in het ziekenhuis terecht kunt.

Enne.... goede tip van anoniem. Ik zit zelf ook op het forum "zwanger worden, als het langer duurt". Daar schrijven meiden die al langer dan een jaar bezig zijn en in de zgn. medische molen zitten. Misschien voel je je daar meer thuis!

Veel succes en sterkte!
Meid, het gaat ook voor jouw/jullie lukken hoor, dan moet je blijven geloven.

Liefs,
Joan
 
Hoi Wendy,

Mijn huisarts vond 1 jaarook nog niet zo lang en mij nog niet zo oud (wat ik wel vond, was 31) toen we een jaar bezig waren. Ik heb toen wel aangedrongen want zoals joan zegt duurt het vaak even voordat je een afspraak hebt, dan komen er diverse onderzoeken (sperma, bloed etc) en dit durt ook even. Dus laat je niet afschepen en ga er gewoon voor!

 
ik heb ook al een kind en ben er ook heel erg blij mee wendy maar ook mijn kinderwens is er nog !!
ik zou er graag nog een kind bij kunnen krijgen;)
ik heb al een afsprak bij de gyn 20 juli en ben nu al erg zenuwachtig en weet niet eens meer welke vragen ik heb!! als je een paar vragen heb kan ik ze misschien al vragen voor je?!
ik wens je nog veel suc6
liefs Debbert
 
Hoi,

Ik kan nog eens alles herhalen wat de meiden al hebben gezegd, maar dat ga ik niet doen, ik wil je alleen 1 ding zeggen: LAAT DE MOED NIET ZAKKEN!
Veel succes nog.
grtjs,

Bea
 
Terug
Bovenaan