Na drie dagen kraamweek ineens over

Hoi meiden

Even een update Ik ben maandag 1 september bevallen van een
prachtige zoon Justin.
Helaas is na drie dagen flink te zijn afgevallen Justin opgenomen
in het ziekenhuis en nu blijkt dat hij tijdens het voeden vergeet
adem te halen. En als hij te lang huilt houd hij ook ineens op met
ademen.

Hij is geboren met 39+4 weken maar inwendig is alles ontwikkeld
tot 36 weken en hij vertoond alle overeenkomsten met een
prematuur baby dus het is even afwachten hoe het nu verder gaat.

Ik had mijn kraamweek heel anders voorgesteld maar ja hopelijk
komt alles snel goed en mag hij snel naar huis.

Groetjes Ilona

Oei dat is een flinke tegenslag om te verwerken! Gelukkig kunnen ze dit in het ziekenhuis tegenwoordig goed verhelpen maar toch....
Heel veel sterkte!! Ik hoop dat je mannetje snel weer lekker zelfstandig adem blijft halen en naar huis kan.
Groetjes,
N

Hé Ilona,
Dit is idd niet iets waar je rekening mee houdt als je kindje mooi op tijd geboren wordt! Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen. En ik zal voor jullie duimen dat het toch allemaal meevalt en dat jullie kleine mannetje snel weer mee naar huis mag, zodat je in de herkansing kan met je kraamtijd!
Nogmaals sterkte!
Houd je ons op de hoogte??!!
Groetjes, J

Hoi Ilona,

Jeetje wat vervelend voor jullie zeg. Daar hou je idd geen rekening mee als hij gewoon met 39 weken geboren wordt.
Ik wens jullie veel strekte en hoop dat je kleine man weer snel thuis is.

Liefs Diana

Allereerst nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Wat ontzettend vervelend dat hij is opgenomen in het ziekenhuis. Ik hoop dat alles snel op zijn pootjes terecht komt zodat je alsnog lekker thuis van je kleine mannetje kan gaan genieten.

Gr. Joyce

Hoi Ilona,

Van harte gefeliciteerd met Justin. Maar dat is schrikken zeg! Ik wens jullie veel sterkte en dat jullie mannetje maar heel snel weer terug naar huis mag!

Van harte met jullie zoon.
Het is zo schrikken om je kindje in het ziekenhuis te brengen en te laten.
Ik hoop dat deze jonge man snel weer naar huis mag.

Liefs Linda.

Dat is wel even schrikken en ook iets waar je niet op rekent als je met ruim 39 weken bevalt van je zoontje.
Hopelijk gaat het snel weer goed met hem en mag je hem snel weer naar huis nemen.
Sterkte.

Alice

Terug
Bovenaan