na drie keer miskraam nu naar belgie

heeft er iemand ervaring met onderzoeken/behandelingen in belgie?
na vorig jaar drie miskramen gehad te hebben, chromosomen waren oke ga ik morgen bellen voor een afspraak/second opinion in belgie, ik heb zelf het idee dat ik te weinig progesteron aanmaak en dat het daarom steeds misgaat maar het ziekenhuis in nederland wil dit niet onderzoeken (mijn luteale fase is op zijn langst 11 dagen, kortst 7)

Hoi,
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik herinner me dat een paar stellen van het programma Babyboom naar Belgie gingen voor behandeling. Op www.babyboom.nl kan je hun verhalen lezen. Ik kan me alleen hun namen niet meer herinneren maar het is sowieso een leuke website om te bezoeken.

success ermee.
Marijke

Hoi Marina,
Je hebt groot gelijk dat je verder onderzoek wilt laten doen. Wanneer kwamen bij jou de miskramen?
Ik heb slechts 1 miskraam gehad, maar deze openbaarde zich pas na ruim 9 weken zwangerschap.
Zit inmiddels in ronde 8 na mijn miskraam. Ik heb een tijdje geleden ovulatietesten gebruikt en een controle echo gehad waarbij ik er achter kwam dat mijn ei pas op dag 15-16 is (dacht altijd dag 11 ofzo). Mijn NOD schommelt zo rond de 24-25 dagen dus heb ook een korte luteale fase.
Ik zit  niet in de MMM en wil dit liever ook nog even zo houden, maar die korte luteale fase baart mij ook wel een klein beetje zorgen omdat er gezegd wordt dat er dan geen tijd is voor een innesteling.
Succes en ik hoop dat je in België meer duidelijkheid krijgt (en uiteindelijk natuurlijk een kindje!!)
Groetjes Laura

afspraak is gemaakt voor 15 januari lekker vlug al!
nu is het dus afwachten, inderdaad ook een korte luteale fase Laura, ik temperatuur en kan het dus mooi bijhouden en ik voel mijn eisprong ook erg goed (lees zeer pijnlijk) de miskramen had ik bij 9, 6 en 5,5 weken dus nog vroeg en ik ben 27 dus aan mijn leeftijd kan het nog niet liggen dacht ik zo. Ik ben benieuwd wat de gyn in Genk zegt.

Hoi Marina en Laura,