na een curettage

Hallo allemaal,deze vraag zal vast eerder gesteld zijn,maar ik kan het niet terug vinden.

Weet iemand of ik eerst mijn ongesteldheid moet afwachten na een curettage om weer zwanger te worden of is iemand al voor die tijd zwanger geraakt?.

Liefs Yvon

Mij werd dat wel geadviseerd en de mededeling daarbij was dat het slijmvlies van de baarmoeder "beschadigd"is na de curretage en dat dat een eventuele innesteling niet ten goede komt.
Helaas ben ik nu 4 maanden later nog niet zwanger.
Groetjes van Caroline

Eind januari ben ik gecuretteerd en we zijn er gelijk weer voor gegaan. Onze gyn zei dat je toch niet eerder zwanger raakt dan dat je lichaam er weer klaar voor is. Het heeft trouwens 65 dagen geduurd voordat mijn 1e ongi weer kwam na de curettage. De 2e cyclus was gelukkig alweer een stuk normaler (34 dagen) en de vorige keer 32 dagen. Nu is het weer afwachten, vandaag dag 22. Het blijkt dus dat mijn lichaam goed van slag was door de curettage.

Sterkte !

Liefs,
Luna

Precies wat Luna zegt dat werdt mij ook gezegt in het ziekenhuis.
Ik wens je veel sterkte toe yvon.

Luna wat spannend, dus vandaag weet je iets meer.
Ik zal voor je duimen, want ik gun het je en Caroline gun ik het ook.
Suc6 meiden.

Groetjes van Cindy

Hoi,

Inderdaad wat Luna ook al zegt. Als je lichaam er niet klaar voor is om zwanger te worden, word je toch niet zwanger. Je kunt het gewoon weer gaan proberen en hoeft niet echt een maand te wachten (sommige artsen adviseren het nog wel maar die maand rust is echt achterhaald).

Groetjes Ina

Meiden bedankt voor de reactie's.Ik moet dus nog even geduld hebben en ik hoop dat we allemaal snel uit die onzekerheid komen.Veel sterkte allemaal en ik hoop dat we allemaal weer snel zwanger zullen worden.Liefs Yvon

Terug
Bovenaan