na een grote regenhoos,..schint toch ergends nog een piepklein zonnetje!

Donderdag jl heb ik een miskraam gekregen, gewoon 2 keer achter elkaar, ik was 6 weken zwanger en mijn man wilde het definitief niet meer!Hij kon het niet aanzienhoeveel verdriet er bij mij zat en deed ook bij hem behoorlijk pijn!Ik kon het niet begrijpen, waarom hij ook ineens over financieen begon en over dat we blij moesten zijn met onze 3 kinderen, waar ik ontzettend trots op bent!Mijn babywens was ineens over, ik wilde wel, hij niet, zo pijnlijk gewoon!!!!uren lang hebben we gepraat en wilde zelfs al voor stirre,....kom ff niet op het woord, hij wilde zich laten helpen!
heel veel verdriet, ook om de miskraam, ook om het feit dat ik nog steeds zo graag een kindje wilde van hem!
Uiteindelijk zijn we eruit gekomen en laten we het 2 maanden rusten,..daarna gaan we verder!!!Idd na regen komt zonneschijn zeggen ze weleens!
het enige wat ik altijd rottig vind,...waar is die stomme rusttijd nou voor nodig,....allemaal verspilde zaad( erg heh!!!!)))Maar goed,....misschien ook beter voor mij om de 2 miskramen ff goed te verwerken!Ik ben ook super snel zwanger geraakt de eerste keer, toen het toen mis was, was ik een week of 4,5,...nu was ik precies 6 weken,..ik ben ook niet ongesteld geweest van spiraal verwijdering tot zwanger!
Misschien komt het toch door het spiraaltje dat ik 4 jaar in mn lijf heb gedragen.....Ik hoop zo dat het de volgende keer goed zal gaan!Ook denk ik wel aan de angst hoe het danz al gaan.
Heeft iemand hier ook nare ervaringen met miskramen na de verwijdering van de spiraal???
Groetjes nancy

Ik heb gelezen dat je van een spiraal luie eileiders kan krijgen waardoor je minder makkelijk zwanger raakt. Dit hebben ze mij nooit verteld maar ik heb 1,5 jaar een spiraal gehad. Aangezien ik nu een jaar bezig ben voor een 2e en een vroege miskraam heb gehad en recent nog een bbz vraag ik mij af of dit door de spiraal kwam of toch twee keer domme pech....

Voor dat ik zwanger was van onze zoon heeft het 1,5 geduurt nadat ik gestopt ben met de pil. Heb na de zwangerschap 1,5 jaar een mirena spiraaltje gehad. Afgelopen november laten verwijderen en nog een keer ongesteld geweest en toen gelijk zwanger. Hoeft dus niet altijd zo te zijn. Na 8 weken zwangerschap hebben we ons "kindje" helaas verloren. De vorige maand was ik 1dag te laat ongesteld geworden. Deze maand is het al 4 dagen. Heb al een test gedaan en die was negatief. Hebben jullie er toevalligervaring mee dat je zo onregelmatig ongesteld word 3 maanden na een miskraam?

een vriendin van mij was binnen 2 maanden zwanger en heeft 5 jaar een spiraal gehad. dit gaat allemaal prima.
en over die pauze klinkt stom maar is zeker verstandig. ik ben nu zelf 18 weken zwanger en heb hiervoor een miskraam gehad bij 5 weken na 2 maanden was ik alweer zwanger. helemaal in de wolken maar ook zo bang voor een miskraam ik ben nu 18 weken en krijg een buikje en voel het goed schoppen pas nu ben ik gerust gesteld tot zover ik heb snel een dip en de vk zei ook je hebt gewoon weg de miskraam niet verwerkt ik kon er ook niet over praten nu praat ik er met men man en vrienden over en dat helpt. na iedergeval suc6 met alles!..

Terug
Bovenaan