A
Anoniem
Guest
<p>hi dames,</p><p>ik ben in februari 2018 gestopt met de prikpil en ik ben nu weer ongesteld geworden. Ik probeer er niet te veel mee bezich te zijn wat iedereen me aanraad maar ik vind het zo moeilijk. Ik heb al een meisje van 4 jaar uit mijn vorige relatie zij was niet gepland. En nu ik dan graag met mijn huidige partner nog een kindje wil lukt het maar niet. Mijn partner heeft nog geen kinderen en op het begin vond hij het wachten niet moeilijk, ik merk aan hem dat hij er nu ook meer moeite mee krijgt.</p><p>Ik ben ben in februari 2019 ook naar de huisarts geweest. Zij zei dat na de prikpil het wel even kan duren voor je zwanger ben. Als ik nu in Mei nog niet zwanger ben mag ik terug komen. Mijn friend kon wel al zijn sperma laten testen, dat heeft hij gedaan en dat zag er prima uit.</p><p>Ik heb deze maand voor het eerst een ovulatie test gedaan en ik meet mijn temratuur nu. </p><p>maar ik vind het wachten zo moeilijk elke maand weer een teleurstelling! Ik denk dat ik het ook heel moeilijk vind om dat mijn eerste kindje door de pil heen kwam en nu je het graag wil lekt het niet
en om dat het zijn eerste kindje is wil ik hem zo graag verassen met goed nieuws!</p><p>Ik moes dit echt even kwijt.</p><p>Hoe gaan jullie er mee om?</p>