na een jaar zwoegen,naar de huisarts gegaan en hier de uitslag meiden!!ppff

A

Anoniem

Guest
nou hier goed nieuws voor meiden die ook een tijdje bezig zijn,
ben nu na een jaar naar de dokter geweest en daar lag ik dan met mn benen wijd
en het zaad onder de microscoop,bij mij zit alles goed mijn eierstokken en mn baarmoeder hij heeft wat aan de binnenkant van mijn baarmoederhals weggehaald
en op kweek gezet,hij zei dat doe ik ff voor het zekere maar maak je geen zorgen
hoor want weet bijna zeker dat dat wel goed zit maar als ik naar het zaad kijkt van je vriend dan heb ik wel goed nieuws je kan zowiso kinderen krijgen maar???
van de 10 zaadjes zwemmen er maar 2 actief en 1 wat minder dus daarom is het voor jullie moeilijker en de rest beweegd wel maar zijn zeker niet actief dus beetje luie honden haha om zo ff te zeggen dus ben blij dat er nog wat zwemt en dat we wel kinds kunnen krijgen alleen niet op de manier zoals de meeste het hebben!!mijn vriend gaat morgen naar zn eigen huisarts en heeft een briefje mee gekregen van mn dokter
en daarop staat dat hij ons door moet sturen voor nader onderzoek in het ziekenhuis
daar kijken ze nog een keer want mijn arts vond wel wat weinig wat hij vond in het potje dus weinig zaad en ik zei ja normaal heeft ie wel wat meer snap er niks van en toen zei hij daarom nog een keer maar dan in het ziekh.
dus ik ben nu wel wat opgelucht dat we kinderen kunnen krijgen dan maar met behulp van het ziekenhuis ik heb er alles voor over liefs xx voetbalgek

hoi hoi

toch fijn dat je kinderen kan krijgen en dat je vruchtbaar bent..ook al is je vriend minder vruchtbaar er hoeft er meer een de goede weg te vinden......

succes morgen in het ziekenhuis vwb je vriend..

liefs tobi

Hee meis,

Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.
Nu alleen nog de juiste weg bewandelen.
Ik wens je heel veel succes!!!

Veel liefs Annet

Hoi meid

Nou gelukkig kan je wel kinderen krijgen en ik wens jullie
heel veel succes toe.

Veel liefs Ronda

Wat fijn dat jullie nu wat meer duidelijkheid hebben en dat het in principe allemaal moet gaan lukken!!!!!!! Wens je veel succes! Liefs Cindy

Terug
Bovenaan