Na een keizersnede.....16w zwanger en zere buik!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik vraag even advies van de mama's onder ons, die na een ks alweer zwanger zijn (geweest). Ik ben namelijk zelf zo iemand, en ik heb de laatste dagen echt een hele zere buik! Ik weet hoe weeen voelen en dat zijn het absoluut niet. Het is een soort van constante pijn, tussen mijn schaambeen en navel.

Aangezien ik geen bloed verlies, of krampen heb, ziet de vk er gaan kwaad in (kan wel evt maandag even langskomen) maar het zit me natuurlijk toch niet helemaal lekker en het beperkt me ook wel. Seks is bijvoorbeeld echt even geen optie voor mij....

Kan iemand me zeggen wat het is en/of wat ik er aan/tegen kan doen???
Liefs Annet
mama van Stef en 16w1d in verwachting van pukkie2

heey
nou als je je ongerust maakt over je baarmoeder en het litteken, mijn tweede kindje is op de normale manier ter wereld gekomen en woog maar liefs 9,5 pond! dus ik had een behoorlijke buik! dus daar hoe je je denk ik geen zorgen over te maken...en die pijn klinkt me bekend in de horen, zou het geen bandenpijn kunnen zijn? die zitten namelijk ook tot aan je schaambot, ik heb daar zelf nu ook weer erg veel  last van gehad, liefs claudia  

hoi annet,
wat vervelend die pijn! Heb ook ks gehad, maar ben (nog) niet zwanger van een 2e. De plek van de pijn komt me wel bekend voor van mijn zwschap, dat werd uiteindelijk verklaard als bandenpijn (zoals claudia al zegt). Maar ervoor hebben ze wel een blaasontsteking uitgesloten, omdat je dat toch wat anders voelt tijdens de zwangerschap. Hopelijk is het iets tijdelijks van aard en voel je je snel weer kiplekker!
Groetjes, mira

Terug
Bovenaan