<p>Hoi allemaal!</p><p>Wij waren zwanger van onze 1e maar helaas bij de termijn echo bleek het hartje gestopt te zijn bij 8.5 week? cytotec pillen gehad omdat het niet af wilde komen maar ondanks een dubbele dosis gebeurde daar ook niets mee dus uiteindelijk een curretage gehad.</p><p>Dat gebeurde op 21 aug en als ik dat als 1e dag menstruatie moet rekenen dan zou ik morgen ongesteld moeten worden.nu heb ik afgelopen vrijdag een kleine bloeding gehad heel even maar en daarna wat afscheiding doorzichtig en zondag weer een kleine bloeding even maar.</p><p>Nu heb ik na de curretage en paar keer testen gedaan om op te volgen wanneer het hormoon ut mn lichaam zijn van de miskraam en had een keer een negative test nu heb ik gister een early gedaan omdat ik mn cyclus niet goed weet en je moet goed kijken maar er verscheen een heel licht streepje...heb alles goed gedaan tijd enz...</p><p>Hebben jullie enig idee?ik ga morgen ochtend zoiezo nog een keer testen.</p><p> </p><p> Gr desiree.</p><p> </p><p>Weet niet hoe je hier een foto bij kan voegen anders had ik het gedaan van de test</p>