Na een miskraam een curretage en nu zwanger?

<p style="text-align: right;">Hoi allemaal!</p><p>Wij waren zwanger van onze 1e maar helaas bij de termijn echo bleek het hartje gestopt te zijn bij 8.5 week? cytotec pillen gehad omdat het niet af wilde komen maar ondanks een dubbele dosis gebeurde daar ook niets mee dus uiteindelijk een curretage gehad.</p><p>Dat gebeurde op 21 aug en als ik dat als 1e dag menstruatie moet rekenen dan zou ik morgen ongesteld moeten worden.nu heb ik afgelopen vrijdag een kleine bloeding gehad heel even maar en daarna wat afscheiding doorzichtig en zondag weer een kleine bloeding even maar.</p><p>Nu heb ik na de curretage en paar keer testen gedaan om op te volgen wanneer het hormoon ut mn lichaam zijn van de miskraam en had een keer een negative test nu heb ik gister een early gedaan omdat ik mn cyclus niet goed weet en je moet goed kijken maar er verscheen een heel licht streepje...heb alles goed gedaan tijd enz...</p><p>Hebben jullie enig idee?ik ga morgen ochtend zoiezo nog een keer testen.</p><p> </p><p> Gr desiree.</p><p> </p><p>Weet niet hoe je hier een foto bij kan voegen anders had ik het gedaan van de test</p>

Hai Desiree,
klinkt als mijn verhaal. Na mijn curretage in april duurde het een paar weken voor ik echt weer een Omo witte test in handen had. Het hcg hormoon was uit mijn lichaam. Rond de periode dat ik ongesteld moest worden (normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, na een curretage kan deze wat langer zijn dus ik heb een week extra gepakt) voelde ik me toch weer “raar”. Testje gedaan en ja hoor, een tuurstreepje. De dagen daarna werd het testje steeds duidelijker.
Ik heb wel altijd met dezelfde testen getest. Hetzelfde merk. Ze zijn allemaal net wat anders. Maar mijn verloskundige zei toen ook al; als jij een spierwitte, negatieve test in handen hebt gehad en er staat nu toch echt weer een tweede streepje dan is het raak hoor. En dat bleek inderdaad het geval te zijn.
Ik lees dat jij nu met een ander merk getest hebt, klopt dat? Misschien goed om toch weer eens te testen met je “oude” test die dus spierwit was. Je hebt nu een earlie test gebruikt en misschien is het hormoon toch nog niet helemaal uit je lichaam. Het kan echt wel een week of 4, 5 en soms 6 of langer duren.
Maar.... direct alweer zwanger raken is dus ook zeker mogelijk! En daar duim ik voor meid. Dat het nu goed gaat.
Helaas is het toen bij mij weer fout gegaan. Sinds april staat de miskraam teller op 4... Echt dikke vette pech volgens de verloskundige. Dat geeft echt een knauw. Maar ik ben nu toch weer in verwachting en ik hoop dat het nu goed blijft gaan.

Wow ook heftig geweest bij jou dan!!!wat fijn dat je nu weer in verwachting bent en hopen dat het nu goed blijft gaan???
Ik heb de testen van het zelfde merk gedaan alleen de vorige test was een gewone om te kijken of het uit mn lichaam was en die can maandag was een early test omdat ik mn cyclus niet weet  beide van het zelfde merk...
Ik ga morgen vroeg weer testen want de bloedingen zitten me niet lekker net weee een kleine bloeding gehad ts allemaal maar een beetje paar druppels en dat was het?

Was de controle wel helemaal goed na de curretage? Zijn er geen restjes achtergebleven? Ik begrijp heel goed dat je zo onzeker wordt van die bloedingen, maar het komt vaak voor hoor tijdens zwangerschappen. 

Vandaag weer een test gedaan weer dun streepje...
Nee nacontrole was niet nodig zei de arts alles was weg maar heb vanmorgen gebeld en er op gestaan dat ik een nacontrole wil en morgen vroeg kan ik bij de gyn terecht.
Ik wil gewoon zekerheid dat alles schoon is en misschien kunnen ze zien al wat er bezig is in mn lijf misschien aankomend menstruatie of iets dus ben benieuwd

Nou zat nog wel een stolsel gelukkig geen weefsel meer! maar dat gaat er met menstruatie uit en vandaar miss ook de kleine bloedingen te kort voor een zwamgerschap om iets te zien links zag ie niets rechts zag ie kleine eitjes dus mn lichaam is wel bezig gelukkig

Terug
Bovenaan