<p>Hallo,</p><p>Ik zit met een groot vraagteken. Ik heb in de nacht van 12 op 13 maart een miskraam gehad met ongeveer 5 a 6 weken zwangerschap. Is uit zichzelf begonnen. Al snel daarna getest en die sloegen negatief uit, dus mogelijk is het eerder al niet goed gegaan en heeft het even geduurd voor het was afgestoten door mijn lichaam.</p><p>Nu ruim 8 weken later ben ik nog niet ongesteld geworden na sinds de miskraam. Nou voelde ik mij rond zo net na pasen behoorlijk moe en waren mijn tepels gevoeliger dan normaal, maar dacht het zal wel niet. op 6 mei toch maar een test gedaan en die was positief! (digitale test van etos). Dus niet te hard juigen gezien de vorige keer. Dus besloten te wachten met het bellen van de vk om einde van de week vrijdag nog een test te doen van clearblue met een weken indicator, omdat ik echt geen idee had van hoe ver ik eventueel zou zijn. En deze kwam terug met de boodschap dat ik niet zwanger ben.</p><p>Dus vk gebeld snapte er ook helemaal niets van zeker omdat ik verder helemaal geen bloedingen heb gehad. Advies bij de huisarts langs gaan en dan een bloedtest laten doen. Dus zo gezegd zo gedaan. uitslag: niet zwanger. Ondertussen nog steeds niet ongesteld, nu mag ik aankomende vrijdag langskomen voor een echo.</p><p>Zelf denk ik dat er of nog iets is achter gebleven van het vorige vruchtje of dat het misschien weer een hele vroege miskraam is. Ik ben nu ook wel blogs tegen gekomen van vrouwen die ook negatief testen (incl. de bloedtest) maar toch zwanger waren. Maar die hebben alleen maar negatieve testen gehad en ik heb dus eerst een positieve test gehad.</p><p>Kortom ik ben heel benieuwd of er iemand is die dit ook heeft meegemaakt of iemand kent die dit heeft meegemaakt. Ik wacht ondertussen tot vrijdag om te kijken wat de echo zegt.</p>