Na een miskraam even een vraag?????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Even op het december forum gezeten maar ben weer terug!!!!
Na ongeveer vijf weken zwanger te zijn geweest kreeg ik op zondag twee weken terug een bloeding gelijk verloskundige gebeld en ook huisarts maar het zou een innestelings bloeding geweest kunnen zijn, toch heb ik een afspraak gemaakt voor vorige week vrijdag om een echo te laten maken ik had de hele week niet meer gebloed en toch op vrijdag ochtend begon ik weer te bloeden.
Na een heel kort bezoek bij de verloskundige en een inwendige echo zei ze me dus ook dat ze niks meer zag en dat ik een miskraam had.
Echt heel erg rot voelde wij ons maar ik voelde het een beetje aankomen ik was al van af het begin een beetje aan het kwakken pijntje hier pijntje daar.
Ik heb een hele week flink wat bruin bloed en troep verloren maar het word minder en heb gelukkig weer een normale plas, ik dacht vandaag ook laat ik maar eens een test doen en als die dan negatief aan geeft dan kan ik ook weer verder en wij vrijen nog steeds dus hopen we dat we snel weer zwanger zijn maar heb dus net de test gedaan en die geeft nog steeds positief aan.
Weten jullie mischien hoe lang dit nog gaat duren en wanneer je weer flink vruchtbaar bent de test gaf ook echt in een paar seconden al twee dikke strepen aan zou ik mischien toch nog zwanger zijn????
ik word hier zo onzeker van kunnen jullie mij mischien antwoorden geven???
Groetjes Veel liefs Dessie

Hoi Dessie,

Ik wilde even reageren op je berichtje. Tegen mij werd er toen gezegd dat ze pas met een week of 6/7 echt duidelijk pas iets op een echo konden zien. het zou kunnen zijn dat ze het nu nog niet zien,maar het kan inderdaad ook een miskraam zijn geweest. Het hormoon kan nog wel een tijdje in je lichaam blijven zitten. Hoelang precies weet ik niet. Ik zou als de test positief aan blijft geven gewoon nog even je gyn/vk bellen. vragen kan nooit kwaad. Na een miskraam ben je in principe meteen weer vruchtbaar,maar ze raden je aan om 1 menstruatie af te wachten,zodat je weet dat alles weer goed funtioneert.
Heel veel sterkte.

He Dessie, vervelend meid, dat ook jou dit is overkomen.

Ik heb precies hetzelfde gehad in december. Was ook niets meer te zien, baar moeder was helemaal schoon. Met 5 weken is overigens wel al een vruchtzakje zichtbaar als er iets zit. Ook ik had een week later nog een posi test. Tegen mij vertelde de gyn toen dat het zwangerschapshormoon nog best 3 tot 5 weken in mijn bloed kon zitten. Heb toen idd na weer 4 weken een test gedaan en die was weer negatief. Toen wist ik dat we overnieuw konden beginnen en dat een posi test weer een nieuwe zwangerschap zou zijn.

(Paar weken geleden gebeurde hetzelfde, alleen nu wel vruchtzak zichtbaar, helaas bleek vandeweek dat ie gestopt was met groeien na 5w4d. Dus 2e miskraam)

Veel sterkte en dat je snel weer zwanger mag zijn.

groetjes,
Dion

Bedankt meiden voor jullie reactie!
Jeetje Dion wat rot voor je zeg ik weet hoe je je voelt je bent er zo op ingestelt en je voelt je dan ook zo zwanger en van de een op andere dag ben je het kwijt opeens is het weg....
Ik vond het ook zoiets raars en ik hoop dit echt niet nog een keer mee te maken ik hoop ook echt dat je snel weer zwanger zal worden veel sterkte en succes.
Maar weten jullie of het echt zo is dat als je de zwangerschaps hormoon nog in je bloed heb dat je dan echt meer vruchtbaar bent dan normaal??????
Ik vind het zo gek ik heb namelijk geen bloed meer en ben echt alles wel verloren en dan toch dat streepje van de positieve test dat maakt me nu wel ineens onzeker.
Ik ga zowiezo maandag wel de verloskundige praktijk eens bellen ik dacht namelijk zelf eens gehoord te hebben dat als je alles verloren had en er geen bloed meer is dat er dan ook geen zwangerschapshormoon meer in het bloed zat.
Nou hopen dat wel allemaal snel zwanger worden!!!!
Groetjes Dessie

Of weet iemand een goede site waar alles over het hcg hormoon opstaat ben me gek aan het zoeken????

Ik heb even voor je via www.google.nl hcg hormoon ingevoerd en kwam bij de volgende internetsite uit http://www.premom.nl/zwangerschapstesten.php3? VID=FrHdsIuEsQerEmOA.

Misschien heb je er iets aan.

Groetjes Ria

Dank je wel rietje.
Ik heb er wel echt iets aan ik wacht nog een paar dagen af en dan doe ik nog eens een test zoals ik het begrijp kan na een bevalling het hormoon nog ongeveer tot 10 dagen erna in je bloed zitten ik ga dan nog wel een week wachten om nog eens te testen en ik zal zowiezo maandag vlsk bellen.
Groetjes Dessie

Terug
Bovenaan