na een miskraam

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik heb vorige week een miskraam gehad (was 9 weken zwanger)
en voel me nergens echt thuis op het forum.

als je kijkt bij zwanger worden dan gaat het over onzekerheden waarvan wij nu denken waar maak je je druk om.

(sorry, dit klinkt misschien erg negatief maar zo voelt het nu)

dus hier ff een topic voor ons

groetjes klavertje vier

25 jaar
5 jaar samenwonend
gestopt met de pil begin april

Hoi Klavertje vier,

Vreselijk te horen dat ook jij een mk gehad hebt. Veel sterkte gewenst met het verwerken ervan.
Hoe is het met je nu? Is al alles weg uit je lichaam of zit je nog  te wachten tot het er (al dan niet spontaan) uit gaat komen?

Er is ook een ander forum "zwanger worden na een miskraam". Er wordt niet zo heel veel op geschreven, maar wel door allemaal meiden die weten hoe het voelt om 1 of meerdere mk gehad te hebben. Ik voel me er goed thuis en vind er zelf erg veel steun.
Ook is hier bij "zwanger worden" een topic geopend "zwanger worden na een mk buitenbaarmoederlijke zwangerschap". Ook erg leuk om met alle meiden te kletsen over de gevoelens en toch de spanning voor een neiuwe zwangerschap. Je bent er van harte welkom!

Goed dat je je gevoel van je afschrijft. We zijn er voor je, dus val ons gerust lastig met je vragen, gevoelens, etc. Daar zijn we voor!

groetjes,
Dion

Het forum hier bij  "zwanger worden" heet trouwens:  Meiden die weer zwanger willen worden na een miskraam/buiten baarmoederlijke zwangerschap.

Snap je heel goed hoor!!!
Je heb nu heel veel verdriet en das goed te begrijpen en dan lijkt al het ander minder belangrijk!!!
Heb zelf ook een mk gehad wel wat langer geleden in mei 2006!!
Waren wij ook heel verdrietig over, maar door het forum heb ik het goed kunnen verwerken en praten met mijn vriend!!! Daarna was ik weer snel zwanger en op 2 maart dit jaar hebben we een gezonde dochertje gekregen!!! Heel veel sterkte en ik hoop dat je bij een volgende zwangerschap alles goed mag blijven gaan!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan