Na een top-nacht, tot nu toe ook een top-dag!

Ongelooflijk maar waar. Het gaat hier vandaag echt supergoed tot nu toe. Wat een verademing!

Zoë kwam dus vanmorgen om 6:30. Na de fles heb ik haar weer in bed gelegd. Ze begon al snel te huilen, dus heb ik haar de speen gegeven. Toen was ze stil, dus ben ik gaan douchen. Tijdens het douchen dacht ik haar al te horen en toen ik me ging afdrogen, bleek dat idd zo te zijn.... Maar....toen ik klaar was met afdrogen, was het opeens stil... :)

Aangezien mijn oudste ziek is vandaag, had ik mijn moeder gevraagd om even te komen zitten, zodat ik even snel boodschappen kon doen. Al die tijd niets gehoord van Zoë op af en toe een kreuntje na...

Om 10:45 heb ik haar maar wakker gemaakt. Vervolgens fles gegeven en daarna in bad. Toen ik het badje aan het klaarzetten was, had ik haar in haar bedje gelegd en toen ik haar kwam halen, lag ze daar heel ontspannen....haar luier te vullen ;-) Dat ging dus zonder krampjes en gekreun. Het enige was wel, dat ze in bad nog even lekker verder ging, jakkes...

Na het badje is ze weer haar bedje ingegaan en ook toen wel weer wat gepruttel, maar ze is wel gaan slapen. Vanmiddag moest mijn andere dochter dansen, dus toen moest ik Zoë uit bed halen. Toevallig begon ze toen net een beetje te pruttelen, maar in de maxicosi werd we weer rustig.
Tijdens de dansles heb ik haar de fles gegeven en toen we thuis kwamen heb ik haar weer in bed gelegd. Weer wat gepruttel, maar nu...stil...heerlijk!

Ik kom echt even bij na zo'n nacht en deze dag tot nu toe! Ik kom weer aan andere dingen toe, afwassen, was opvouwen, eten voorbereiden, vaatwasser uitruimen....allemaal al gedaan vandaag!

Ik hoop dat dit betekent dat we op de goede weg zijn, maar we zullen zien. Net als met afgelopen nacht, zeg ik ook nu, deze dag hebben we maar binnen ;-)
 
hihih , inderdaad heb je die weer binnen . Zou het komen doordat je gister bij de Osteopaat gweest ben ? Alhoewel hij niks bijzonders heeft gedaan toch . Mischien omdat je nu wat gerust gesteld bent en dat je het toch allemaal goed deed/doet . Dat ze dat aanvoelt ik denk even mee .
Ik ben hier aan het klooien met de speen drinkt heel traag daadoor nacht bijna 1 uur . Overdag over de half uur omdat ik het wat wijder heb gemaakt de gat . Dus ja , 1,3 schepje geprobeerd .Wel wat gespuugd omdat hij pers geluiden maakt .
 
Zoals ik al schreef, spuugt Zoë soms ook nog wel wat, maar dat is vooral als ze zich druk maakt en dus haar hele lijfje aanspant. Ze werkt het dan als het ware zelf omhoog. Misschien is dat bij jou mannetje ook zo. Hou je hem na de voeding ook een tijdje goed rechtop? Dat scheelt bij Zoë ook wel.
De osteopaat zei ook dat het spugen ook te maken had met de slechte doorstroming zeg maar, dus als ze slecht poepen is er niet genoeg ruimte...

Daarom was ik ook wat terughoudend met de nutriton en zijn wij "voorzichtig" begonnen. En een klein schepje scheelt al heel veel met spugen. En als het poepen goed gaat, zou dat ook positief moeten zijn voor het spugen.

Kon je vandaag geen speen 2 halen? Misschien is er iemand anders die dat voor je kan doen. Weet niet of ze avent bij de AH verkopen, maar die is evt nog open. Dat zou je in ieder geval vannacht veel tijd schelen.

We hebben gister Zoë haar voetjes ook veel gemasseerd en dat doet blijkbaar toch wel wat...

We zullen vannacht en morgen wel merken of het idd beter gaat, of dat dit toeval is ;-)

Nou meid, succes!!
 
ik heb zijn voetjes ook gemasseerd en avent speen laten halen maar geen verschil merk ik met 1 en 2 voor de nutriton . Heb een groter gaatje gemaakt van nr 1 . Vandaag ermee gedaan kijken hoe het vanacht gaat .
 
Heerlijk meid knap je van op he een lekkere nacht maken en lekker dat je weer gewoon aan je dagelijkse dingen toekomt. Ik zit nu heel veel met hem omdat hij verkouden is en ik merk nu ook dat ik echt nergens aan toe kom. Hopen dat ze het zo goed blijft doen.
 
Terug
Bovenaan